A wstawiał ktoś z was? Trzeba dużo przerabiać, żeby wszedł?
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
Tak stary p/g to silnik z piaggio i gilery. najpierw kupujesz silnik p/g. Później kupujesz elektrykę i koło od gilerki, polecam jeszcze dokupić chłodnicę. A dlaczego to wyjaśni ci kumpel nade mną. Gdy jusz masz wszystkie rzeczy to:
1. Ponieważ p/g jest o 5 cm krótszy od morinki to:
a) przedłużasz mocowanie o 5 cm. Ja przedłużyłem o 15cm
b) Jeździsz na krótszym silniku czyli łatwiej stawiasz na koło.
2. musisz zeszlifować po 1 mm z każdej strony mocowania.
3. wywalasz katanowską instalację i sprzedajesz.
4. wkładasz instalację od p/g (ja włożyłem całą od p/g ale ty możesz włożyć tylko moduł i z resztą iść do elektryka, żeby świateł i stacyjki nie przerabiać.)
5. Ustawiasz silnik w nowej ramie (najlepiej od lasera tj. przyczepiasz laser na środek swojej lampy tylnej i patrzysz czy koło jest równo. Jak nie to przerabiasz mocowanie)
6. odpalasz swoje nowe serduszko i zapieprzasz około 90 km/h na full serii
SZEROKIEJ DROGI!!!!!!!!!!! za tydzień albo 2 dodam arta o SWAPOWANIU.
Edytowane przez BERCIU dnia 05-03-2012 16:29
IN RUST WE TRUST!!!