Problem z odpalaniem..... + coś jeszcze
|
bastek434 |
Dodany dnia 11-02-2012 16:06
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Cześć! Otóż mam problem z moją Kataną. Gdy przestoi noc w garażu (dodam, że ocieplany a i tak było tylko 0*C ) to nie mogę jej odpalić. Muszę zdjąć filtr zatkać całkowicie dolot powietrza i wtedy prawie od cyknięcia odpala, potem zakładam i jest już ok. Po zgaszeniu przy ponownym odpaleniu nie ma już tego problemu. Co może być przyczyną? Mam ssanie ręczne ( tak podnoszę je przy odpalaniu ) dyszę 95 lub 94 i stożek Revo Helix. Dodam, że próbowałem bawić się ze śrubką od składu mieszanki, ale za każdym razem efekt był taki sam czyli nie odpalał, a w dodatku z końcówki tłumika wyrzuca mi niedopalony olej i to całkiem sporo. Co robić? Wcześniej nie było takich problemów..... I dodam jeszcze, że docieram teraz Polini Sporta przejechałem na nim jakieś 30 - 35 km dopiero.
A teraz coś extra, mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie i pomożecie: otoż mam jeszcze HONDA SH 150ccm LC, no właśnie LC i tu jest problem gdy doleję płynu chłodniczego do zbiorniczka to po jakimś czasie część tego płynu "wypluje" a część nie wiadomo gdzie się podziewa także praktycznie zbiorniczek wyrównawczy jest pusty, a chłodnica jest pełna, w dodatku czujnik od temperatury raz pokazuje, że silnik jest zimny, a za chwilę pokazuje, że dalsza jazda jes niemożliwa, bo się zagotował mimo to dalej jedzie bez spadku mocy. Co jest przyczyną pompa wody? Głowica? Uszczelka? powiedzcie w którym kierunku najpierw paczeć XD
Z góry dzięki za pomoc i sorry, że pisze też tutaj o HONDZIE mimo, że to forum o SUZUKI.
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 11-02-2012 16:21
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
W katanie perfidnie widać, że coś jest nie tak ze ssaniem. Ja bym rozebrał gaźnik i przedmuchał wszystkie kanaliki w gaźniku.
W tej hondzie to najpewniej uszczelka pod głowicą poszła i tyle. |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 11-02-2012 16:22
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Widzisz Aroni problem w tym, że gaźnik jest nowy :/
A z Hondą też tak myślałem, ale mówie nie zaszkodzi spytać
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 11-02-2012 16:24
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ale coś z tym ssaniem jest nie tak. Ta sytuacja którą opisałeś to najprawdopodobniej wina źle pracującego zaworu ssania na zimnym silniku. Widać, że dostaje za mało paliwa na początku. |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 11-02-2012 16:28
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Czyli co czeka mnie odkręcenie i rozkręcenie gaźnika ? :/ Może to być też wina temp powietrza?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 11-02-2012 16:56
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No temperatura powietrza też ma zasadniczy wpływ na pracę silnika i może trochę ciężej odpalać. Jeśli Ci się nie spieszy to poczekaj, aż będzie wiosna i wtedy zobaczysz czy trzeba rozbierać gazior. |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 11-02-2012 18:34
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
Jaki masz gaźnik?? Jeżeli ten za niecałe 100zł z allegro to się nie dziw że coś nie hula
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 12-02-2012 15:40
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
valavme napisał/a:
Jaki masz gaźnik?? Jeżeli ten za niecałe 100zł z allegro to się nie dziw że coś nie hula
Nie tego bym nie zrobił XD
Jakiś znalazłem w katalogu czegoś tam XD za chyba 160 zł
Podróbka Dellorto PHBG dodam, że miałem AMALA 19 z automatem i to samo było :/
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 13-02-2012 11:17
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Sorry za PPP, ale tak mnie teraz do bani przyszło, że może pokombinować z dyszami i iglicą? Jest szansa, że to coś da? Dysze mam bodajże 95 albo 94 nie jest za mała?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 13-02-2012 23:01
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Majhutt co Twoje posty miały wnieść do tematu? Kolega ma problem, Ty wyskakujesz z beznadziejnym tekstem, żadnego przekazu, tylko się nabijasz? Czy co to miało być? I jak nie chcesz napisać skąd jesteś w profilu to nie pisz nic.
A jak się rozgrzeje to dobrze chodzi? Sprawdź jeszcze kolor świecy. |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 14-02-2012 08:12
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Gdzieś słyszałem że jak świece ma kakaowy kolor to jest dobrze.
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 17-02-2012 19:06
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Are you fucking retarded???
Edytowane przez majhutt dnia 17-02-2012 20:07
The World is Yours |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 18-02-2012 22:29
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
dawidzio chyba kawa z mlekiem
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|