założyłem nowe uszczelniacze na wał nowe łożyska i oczywiscie jest też nowy wał tylko mam problem z założeniem go bo nie wiem jak to poprostu zrobić
bo jak zakładałem i próbowałem dokręcać na szpilkach tych co są przy magnecie to nie mogłem ruszyć wałem bo coś go blokowało może krzywo go włożyłem czy coś nw poprostu
Jeśli ktoś może niech napiszę jak on zakładał wał lub jakiś poradnik jeśli jest coś takiego
wal jak wlozysz to ciezko bedzie ci obrocic nim jeszcze jak do nowego cylka przyczepisz go bo po prostu za duzo kompresji i bedziesz go musial sam powoli rozkrecic. jezeli sie obkreca ale bardzo ciezko to jest dobrze nie ma co plakac. Po prostu mozesz co najwyzej wlac jakiegos oleju samochodowego tam od gory co jest to takie smarowanie i ten waleczek co sie go od gory wklada. Wyciag go zaloz wal wlej troche oleju i zaloz ten waleczek. I zaloz wariator i powoli to jakos rekoma probuj rozkrecic niech on sie troche rozrusza. Wyciag swiece zebys mial mniejszy opor. I krec rekoma potem jak bedzie sie jakos tam obracal to odpal i niech sobie chodzi powoli niech sie rozrusza bo to uszczelniacze go trzymaja wszystko musi sie dopasowac
http://www.polska...R_50/70242 Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Jeżeli skręcisz kartery i wał ci się nie chce kręcić to musisz 3 razy puknąć w jedna stronę i 3 razy w drugą stronę najlepiej gumowym młotkiem lub podkładając kawałek drewna.
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo