Witajcie mam dziwny problem.
Skuter z rana pali na dotyk bez najmniejszego problemu(starter elektryczny)
A po dłuższej jeździe nagle przestaje palic.
O co moze chodzic?
Aha i jeszcze jak go zapalam to tak chwile jakos burczy basowo i nie da sie mu przygazować poprostu jakby cos blokowało.
Moja katana to wersja AC 2003
PS.nie mam startera nożnego
a olej masz??
Do 2T oczywiscie... ;p
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
To że skuter przestaje palić po jeździe może oznaczać, że puchnie Ci tłok. A to że zaraz po odpaleniu silnik pracuje trochę "inaczej" to raczej nic takiego. Jest zimny i wszystko dopiero zaczyna pracować. Grzebałeś coś ostatnio przy cylku?
Zależy w jakim stanie cylinder. Jak w dobrym nie zdarty to sam tłok i pierścienie.
Moim zdaniem dobijasz katane kolego.
Też tak miałem. Tylko moja to jak ciągnik już chodziła
Ale jaki lans był bass jak z bmw a każdy patrzył że to skuter
Ale potem ją prowadzić mi sie nie chciało jak padła
Problem może też tkwić w gaźniku na zimnym dobrze wyregulowany a jak ciepły to już nie odpali.... i trzeba sie męczyć. Bo jeżeli ona jeździ tak jak zimna czy ciepła to trzeba też gdzie indziej winy poszukac a nie tylko cylek.
Chyba że jak ciepła to nie ma tej mocy i ją muli itd. to czas na wymianę bedzie
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
A masz ja na dotarciu?? Jak tak miałem na początku w italjecie jak wymieniłem cylinder. niestety kopiłem komplet za 80zl(jakas chińska podróba). Potem po 100km się w miarę wszystko ułożyło i jeździł normalnie