Witam przechodząc od razu do tematu.
Mam taki problem otóż kiedy dodaje gazu katanka się muli, żeby jechać muszę wypośrodkować manetką obroty co nie jest zbyt fajne. Proszę o pomoc kogoś kto się zna.
najprawdopodobniej masz rozregulowany gaźnik. Dostaje za duzo paliwa albo powietrza. przy okazji możesz zmienic świece.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Cholera...nauczcie się używać wyszukiwarki! Co chwile czytam tematy z podobnymi problemami; to jednemu katana gaśnie, innemu muli, nie odpala...Zróbcie podstawowe czynności. Wyczyście gaźnik bo to najczęstrza przyczyna tych wszystkich problemów. Posprawdzajcie wszystko, przeszukajcie forum, a dopiero potem coś piszcie...Gdybyście tak robili, na pewno było by o połowę mniej głupich tematów o tym samym. Zróbcie coś sami najpierw... Zamykam ten temat. Masa ludzi miała podobny problem. Poszukaj a znajdziesz.