Siemka! Dzisiaj rozkręciłem moją Katanę w celu usunięcia kilku blokad m.in tulei dystansowej z waria i sprawdziłem ilość obrotów dzwonu sprzęgła i wyszło mi 13,8 obrotu dzwonem na 1 obrót koła i tu moje pytanie: czy są to przełożenia odblokowane czy nie? a i jeszcze coś jak odkręcić wentylator wariatora bez specjalnych narzędzi? (chodzi mi ot to żeby potem zdjąć tą blokadę)
A i tak przy okazji kupię przełożenia Malossi + Polini GG:2625015
Edytowane przez bastek434 dnia 11-03-2011 20:53
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
Jeszcze coś ma ktoś może wydech TurboKit RR? Coś daje czy taki sobie jest?
Czyli co z tymi przełożeniami odblokowane mam tak?
Jakieś pomysły jak odkręcić wario?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
blokowane... Wario odkręcisz dwoma kluczami 30 i bodajże 17 albo 15 już nie pamiętam, zauważ że masz małą nakrętke wpuszczoną w dużą nakrętke.
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made