Suzuki Katana by Luki
|
Luki |
Dodany dnia 26-01-2011 21:22
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Suzuki Katana LC rok.2006 (Jeśli ktoś kojarzy to wersja "ALSTAR" żółta)
Moją katane zakupiłem podczas ubiegłych wakacji miałem parę problemów bo po prostu mama sie nie chciała zgodzic na skuter bo ona uważa że sie rozpi***ole. Ale po długim okresie przekonywania wreszcie się udało . W wakacje zacząłem zbierać kase przez prawie 2 miesiące pracowałem to tu to tam i wreszcie sie udało uzbierać trochę kasy i tutaj się zaczeły schody ;/ chciałem kupić sobie Peugota trekkera jezdziłem trochę TKR'em kolegi i nawet ładnie sie spisywał aleee znalazłem na allegro piękną żółtą katane i od razu coś mnie wzięło żeby ją kupic. Jedni polecali jedni odmawiali aż wreszcie kupiłem. po pewnym czasie okazało się że jest to kompletny złom. jechała max 35 pod górkę czasami pchałem ale dobra wziąłem sie za sciąganie blokad. Usunąłem ślepą kiszkę, wurzuciłem tuleje z wariatora wymieniłem rolki i pasek napędu wyregulowałem gaźnik. I nawet mi sie zaczeła podobać jazda katanką a nie tak jak wcześniej gdy rowerzyści wymijali ;/ przyspieszenie było zarąbiste a vmax 55 z górki 70 dodam że gaźnik też był wyrabany bo śrubka od wolnych obrotów się zapiekła i nie dało sie ustawić więc cały czas trzeba było gaz kontrolować . No i tak trochę pojeździlem aż pewnego dnia postanowiłem się przejechać do miasta i kupić parę śróbek. Już wracałem zostało mi jakieś 700 metrów do domu a tutaj łuuup i skuter zaczął szarpać i tracić moc, jak dojechałem na wyjazd to już prawie wcale mocy nie było i zgasiłem i do tej pory już nie odpalił. Okazało się że wydmuchało pierścień na tłoku trochę porysowało cylek. luzy na wale już były a teraz to już może być po wale.
Moje plany :
Jakiś dobry wał ( w planie używka top racing evolutnion ng) oraz gaźnik 19 (pewnie del"orto [czy jakos tak] w planach używka black edition)
mam jakiś cylek serie bo kupiłem coś może by na razie troche skuter pojeździł
Jak bym znów dozbierał kasy chcę kupić cylek 70 cmm sport
przekładnie od sr-ki lub tuningowe w zależności od funduszy
jakiś wariator polini lub mallosi
sportowe sprzegło
pasek napędu jakiś lepszy
I bierzemy sie za optykę:
wygładzanie tyłu
poprawa stanu plastików może jakieś malowanie
diodowa lapma z tyłu wraz z migaczami
audio
może jakieś neonki
Pozdrawiam jeśli sobię coś przypomnę to dopiszę a jak coś to komentować co o tym myślicie i doradzać |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 26-01-2011 22:31
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
masz może jakieś fotki katany?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 26-01-2011 22:36
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Ta opisik coś tam jest ale ukaż nam swoją katane.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
milosz99994 |
Dodany dnia 27-01-2011 16:24
|
Stały bywalec
Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5 Skąd: Jasło
Status upomnienia:
|
Mam pytanie masz już te części założone czy planujesz dopiero kupić ?
Bo dużo ludzi planuje ale nic z tego nie wychodzi to tak na marginesie
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401 |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 27-01-2011 17:18
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
no zachowała mi się jedna fotka a jak na razie to skuter rozebrany
a co do części to już mam prawie dogadane z gościem tylko ma na allegro wystawić i kupuję jak na razie wał i gaźnik
|
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 27-01-2011 18:39
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
zajebiste malowanie
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
milosz99994 |
Dodany dnia 27-01-2011 18:49
|
Stały bywalec
Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5 Skąd: Jasło
Status upomnienia:
|
Ja nie wiem ja chwale sobie katanie wał ma przebiegu pewnie ze 40 tyś jeszcze do tego założyłem 70 cc ale jak na razie dobrze wszystko chodzi nic nie stuka nic nie puka . Sprawdzałem z ojcem nie ma luzów . Ile ma twoja katana przejechane ? . Tylko wiem jak nie którzy katują jedzie z górki trzyma do spodu gaz no to dziękuje :] i do tego ma rolki 3 grama :]
Edytowane przez milosz99994 dnia 27-01-2011 18:51
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401 |
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 27-01-2011 19:48
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Ładne malowanie masz tej katanki. Nooo i wcielaj w życie Twoje plany z katanką
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 27-01-2011 20:17
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No jak ją kupiłem miała coś około 6 tyś ale mi się zdaję że był chyba licznik kręcony bo jak jeździłem nią to chodził jak chciał czasami sie robiło 3.5 tys czasami 8 tyś i różnie on chodził. Wiem że wcześniej miał jakieś luzy ale Katanka jeszcze jeździła a nie wiem jak teraz czekam na znajomego bo ja się trochę mało znam na tym a boję się brać zeby jeszcze bardziej czegoś nie spieprzyć i w środę zaczynamy |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 12-02-2011 14:14
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
mam pytanie jaki gaźnik lepiej wrzucić bo mam do wyboru serie 14 lub tec racing 17,5 ?
tuningu na razie nie ma żadnego czyli pod serie ale bedzie nejpierw leo vince TT
Czy w tej 17.5 mozna dac mniejszą dyszę żeby palił tyle co na seryjnym ? a dopiero podczas zmiany części zwiększać dysze ? |
|
|
|
milosz99994 |
Dodany dnia 12-02-2011 18:14
|
Stały bywalec
Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5 Skąd: Jasło
Status upomnienia:
|
Do seryjnej katany to tak gaźnik możesz wrzucić 17 ale zależy jakiego chcesz tuna zrobić a tak do 17 proponuje wrzucić dysze 55 góra 60 :] chyba że nie zamierzasz robić wielkiego tuna to wrzuć 14 wystarczająco ja mam taką przy 70 cc i chodzi doskonale :]
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401 |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 22-02-2011 20:41
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Noto panowie!! Nadszedł szczęśliwy dzień katana odpaliła poraz pierwszy od września !!
Całą robotę wykonał mój kolega, chociaż teraz sam się zastanawiam czy by sobie nie poradził z tym ale zależało mi na tym żeby katana jezdziła a nie chciałem coś spier**lic.
Jest założony nowy cylinder (tylko proszę bez śmiechu) tec'a 50 cmm pewnie cylinder jeden z najniższej półki ale jak na razie niestety nie miałem kasy żeby kupić coś lepszego ;/ , wymienione zostały wszystkie uszczelniacze wału itp. No ja na razie to jestem zadowolony Katana pali od pierwszego razu zawsze chociaż że stoi w blaszaku i nie mam akumulatora. Zobaczymy jak bedzie jutro P Dzisiaj zostawialem ją parę razy żeby sie grzała na wolnych obrotach i przerwy robiłem. i zrobiłem sobie jedną rundkę po wsi około 10km z prędkością 30-35 z jedną małą przerwą co by dac odpocząc cylkowi. Powiem że jak raz przekręcilem manetkę mocniej to było czyć niezłe przyspieszenie ale niestety na razie nic nie mogę więcej powiedziec
Wrzucę jakieś fotki Katany gdy sie coś ociepli bo nie chce mi sie na mrozie robic zdjęć |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 22-02-2011 20:45
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
masz tec eco, czy tec hq?
ja mam tec hq i mam zrobione 50km na dotarciu i jak na razie jest zaje*biście w pierony lepszy od serii
Edytowane przez kefir95_95 dnia 22-02-2011 20:46
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 22-02-2011 20:56
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
o ile się nie myle to tec eco i powiem że nawet wszystko płynnie i czysto na nim chodzi
ale dzisiaj to miałem niezłą przygodę jak wyjechałem prawie -10 stopni, to myslałem ze zamarzne na tym zimnie i jak zrobiłem sobie przerwe to od wydechu sie grzałem chociaz on nie był nawet taki goracy bo nie parzył
EDIT: A doradzcie mi jak się powinno docierac cylinder, bo ja jak na razie mam taki zamiar zeby do 200 km nie jechac wiecej jak 35km/h po 200 km od czasu do czasu go przegonić na większym gazie i zacząć jeździć z 40 km/h i też go przegonić od czasu do czasu a potem to już zakonczyc docieranie
Edytowane przez Luki dnia 22-02-2011 21:06 |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 22-02-2011 22:24
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
nom do 400 na tym cylku ci styknie
dolewaj oleju do paliwa troche i juz
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 23-02-2011 15:38
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Powaliło!? 600km zeby Ci sie ładnie dotarł i wg to minimum. do tego dolewać 0.25ml oleju na 1l benzyny.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 23-02-2011 16:59
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No ja też myslałem zeby przejechać z 450 km i by stykło
No do benzyny dolewam oleju w podobnym stosunku jak powiedziałeś
A mam jeden problem bo mój licznik wszystko ładnie liczy prędkość tylko z naliczaniem przejechanej drogi się coś porobiło bo stanął ;/ i muszę sobie tak na oko obliczać ile przejechałem wczesniej były tez z nim problemy bo np nie wtedy co trzeba sie wałki przebijały czyli np. wałek od tysięcy przewinął się do przodu gdy wcale nie powinien. Macie jakieś propozyvje jak to naprawić ? |
|
|
|
Luke |
Dodany dnia 23-02-2011 22:37
|
Nowy
Postów: 12
Data rejestracji: 14.02.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Luki, tak do docierania, to co kilka (kilkanaście kilometrów) daj mu trochę więcej gazu, bo powinien się docierać ze zmiennymi obrotami, chodzi o to, że musisz wytworzyć ciśnienie w cylku (czy jakoś tak ) i żeby nie jeździć cały czas 30 bo go zamulisz ;P
A tak jak już mówiłeś to do tych 200km jeździj tak ok 35, ale czasem mu dodaj gazu do 45-50km/h
Taka jest moja rada i oczywiście mogę się mylić
Pozdro |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 24-02-2011 06:34
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
i oczywiscie nie przegrzej silnika ...
i tak jak mowi Luke wstaw mu od czasu do czasu
i jezdzij sam ;pp
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 24-02-2011 16:43
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No ok
A macie jakieś propozycje co do tego licznika ?? |
|
|