Problem z uszczelniaczami lag
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 13-11-2010 21:56
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Witam.
Od jakiegoś czasu na lagach tworzy mi się maź.Domyślam się że poszły uszczelniacze i należy je wymienić.
1.Jaki olej/smar kupić?
2.Gdzie kupić uszczelniacze do mojej Katany?
3.Jak wymienić te uszczelniacze (+ wymiana oleju/smaru) - czy dużo z tym roboty?
4.Jakie byłyby objawy zbyt małej ilości oleju/smaru?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??Da się z tym jeździć jakiś czas czy trzeba natychmiast wymienić (chciałbym poczekać z ewentualną wymianą do zimy) ??
Pozdro
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Maxi |
Dodany dnia 13-11-2010 22:10
|
Początkujący
Postów: 121
Data rejestracji: 06.11.08
Pomógł: 1 Skąd: Kutno
Status upomnienia:
|
1. 15W najlepiej.
2. W sklepie z łożyskami/uszczelniaczami, albo na allegro
3. W upsach tego nie robiłem
4. Dobijanie lag, miękki przód.
W boosterze nie mam wcale oleju w lagach i jeżdżę.
|
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 13-11-2010 22:13
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
spokojnie możesz przeczekac, mam tak od dłuższego czasu.
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 06-02-2011 13:37
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Napisze ktoś jak wymienić te uszczelniacze i ile oleju wlać??
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 06-02-2011 13:49
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
olej to 5w nie 15
bez przesady chłopaki na kartoflach ma jeździć.
Sam bd robił te moje lagi i uszczelniacze w jakimś mechanicznym sklepie z częściami na zamówienie
Olej w5
Odkręcasz lagi stycze wyciągasz na dole śrubka na 10 chyba odkręcasz wlewasz olej. Bd za dużo to sie uleje samemu
Objawy. Ja nie mam ani uszczelniaczy ani oleju. Ciężko troche z kierą jest
Ale da sie przyzwyczaić.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 06-02-2011 14:03
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
cacek14 ale na forum Aeroxa podali link do filmika http://www.youtub...re=related i tam inaczej wymienia się te uszczelniacze niż Ty napisałeś.Domyślam się że w większych moto jest trochę inaczej ale zasada wyjmowania uszczelniaczy chyba taka sama czyli jakoś trzeba rozłożyć teleskop na 2 cześci.Innym sposobem chyba nie da rady ściągnąć uszczelniacza.Czy napewno trzeba odkręcać całe lagi.Nie wystarczy jakoś samego dołu wyjąć??Przecież od góry nic nie da się wyjąć to chyba nie trzeba odkręcać od kierownicy.Jak zrobisz te lagi pierwszy ode mnie to napisz na PW jak to ugryźć.
URL do Nędzy !!
Edytowane przez Kamilksc dnia 06-02-2011 23:10
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 06-02-2011 22:45
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
o to mi chodzilo ze ja bd cale wykrecal i lozyska sobie wymienie i bd mi łatwiej robic.
Ponieważ od dołu wlewasz olej i tak samo wybijasz te cus i lagi masz puste
wtedy stare ściągasz i nowe zakładasz i tyle roboty
A jak od dołu robić to katane obracać do góry nogami itd.. mi sie nie chce xD
Ps. Roxy mają inaczej zbudowane lagi
Edytowane przez cacek14 dnia 06-02-2011 22:48
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 07-02-2011 07:29
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Cacek14 dobrze mówi. Aerox ma innego rodzaju lagi i tam sprawa wygląda inaczej niż w katanie. Lepiej jest chyba wykręcić całe lagi, niż obracać skuter do góry nogmi i w ten sposób to robić. Nie jest z tym dyżo roboty, a przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz całe łożyska. |
|
|