To ktoś chciał mieć po prostu mocniejszy przeciwtalerz tzn żeby się na pewno nie obrócił albo mieł zjechane frezy na wale i tak chciał to wzmocnić a ty sie nic nie peniaj tylko jeździł bo jak wcześniej to jeździło to musi jeździć poza tym ktoś się napracował a ty chcesz to popsuć??
sssss80 napisał/a:
To ktoś chciał mieć po prostu mocniejszy przeciwtalerz tzn żeby się na pewno nie obrócił albo mieł zjechane frezy na wale i tak chciał to wzmocnić a ty sie nic nie peniaj tylko jeździł bo jak wcześniej to jeździło to musi jeździć poza tym ktoś się napracował a ty chcesz to popsuć??
Nie radze go słuchac lepiej wydac te 100zl+ i miec spokoj niż potem wydawac kase na nowy wał jak frezy ci sie zjadą wtedy dojdzie do tarcia i zrobią ci sie dziury na frezach i wtedy juz lipa!
SPRZEDAJE CZĘŚCI DO SUZUKI KATANY MAM DWIE NA SPRZEDAŻ
JESTEŚ ZAINTERESOWANY PISZ GG-33420294
Lub dzwon 508067144 NAPEWNO SIE DOGADAMY!
Przeciwtalerz zostawiam ;P Podobno faktycznie to dospawane dla wzmocnienia bo kolega parę razy miał z tym problemy i zespawał tak jak ja mam zespawane (od tego czasu nic mu się z tym nie dzieje).Po spawaniu też mu takie kółka kolorowe wyskoczyły po drugiej stronie przeciwtalerza.Byłem u dwóch mechaników i mówią że ludzie dość często robią u nich takie przeróbki na własne życzenie ,a oni to popierają.Jeden powiedział nawet że ładnie to pospawane jest i żeby jeździć i nie bać się że coś się ukręci itp.
Edytowane przez Cougar_94 dnia 16-11-2010 21:26
Suzuki Katana AC 1998r.V-MaxNa dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
Ja bym to wymienił. Kolega Cie chyba w h*** robi. A jesli to pomaga to wytłumacz nam w czym?
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Nie znam się jakoś specjalnie ale według mnie jak są z tym problemy a po zespawaniu te problemy znikają to coś w tym musi być nie??Wytłumacz mi dlaczego według Ciebie jest to złe.Chyba jedynym minusem tego jest...hmmm jakby to nazwać..."przyszłościowy" problem z wymianą przeciwtalerza (bo trzeba ten zbierak dokupić osobno).
Suzuki Katana AC 1998r.V-MaxNa dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
Jak ktoś ma np frezy na wale zjechane na przeciwtalerzu to może takie coś zrobić żeby przeciwtalerz się nie obrucił przypadkiem. Ja mam zjechane frezy na wale i myślę czy sobie tak nie zrobić bo to dobry patent jest, a pozatym jak ktoś ma >20km to warto coś takiego zrobić dla pewności. Chociaż nie jest to konieczne bo przecież sr-ki w ogóle nie mają wieloklinu na wariu i jeżdżą.