katana nie jeździ pod górkę
|
anteczek92 |
Dodany dnia 07-08-2010 20:18
|
Nowy
Postów: 49
Data rejestracji: 20.07.10
Pomógł: 0 Skąd: Bielsko-Biała
Status upomnienia:
|
Witam moja katana ostatnio przeszła całkowity remont silnika mianowice:
nowy tłok i cylinder airsal sport 70 wał z korbowodem top racing evolution ng łożyska wału i simeringi.. katana jest juz prawie dotarta 150km jeszcze z 100 i bedzie.. ale jest maly problem wydaje mi się że z napedem- katana rusza jak muł do 30km/h jedzie ledwo potem wkreca sie na obroty i leci mega przyspieszeniem do 65km/h nastepne traci moc predkosc nieco spada i po dluzszej chwili znowu lapie przyspieszenie i leci do 95km/h wszystko to na prostej drodze. a jak ma jakies obciazenie to rozpedzi sie do tego 65km/h i spadnie do 50km/h i nie ma obcji wiecej.... rolki mam 3gr ale wariator sprzeglo pasek sprezynki full seria. jeszcze dodam ze gaznik tez nie jest dobrze wyregulowany..
prosze dajcie mi jakis pomysł co to moze byc kiedys przed wymiana ww cześci katana szla mulem do 20km/h a potem piecem do 110km/h a pod gorke do 95km/h na cyl. 70
Moja Suzuki Katana LC 98' 70ccm
NOWE FOTO WKRÓTCE
TUNING MECH.
-cyl. AIRSAL 70 RACING
-wydech HEBO NEW PERFORMENCE
-wał i korbowód TOP RACING EVOLUTION NG
-przełożenia POLINI , TOP RACING
-gaźnik DELLORTO STAGE6 BLACK EDITION 21MM
-ssanie ręczne POLINI
-filtr pow. POLINI AIR BOX
-łożyska wału i uszczelniacze SKF ECO HQ
-wario POLINI SPEED CONTROL
-zawór membranowy POLINI EVOLUTION
-sprężyna dociskowa METRAKIT +22
-sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
-pasek POLINI KEVLAR
-króciec ssący TEC DO MINARELLI 21MM
-smarowanie mieszanką
TUNING WIZUALNY
-lampy STR8 czarne
-podświetlenie zegarów
-nóżka boczna IGM
-tuning świateł
-przycięty błotnik
-polerka pokrywy napędu
-masa naklejek
-SKUTER W TRAKCIE MALOWANIA
V-MAX (CIĘŻKIE ROLKI , DŁUGA PROSTA) 125KM/H
SPALANIE OK 8-9L/100KM |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 07-08-2010 21:33
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Mi sie wydaje ze to wina rolek.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 07-08-2010 21:48
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Widze że masz tam jakiś sportowy tłumik, ale te rolki i tak za lekkie trochę. Poza tym wyczyść i wyreguluj ten gaźnik. |
|
|
|
anteczek92 |
Dodany dnia 07-08-2010 22:21
|
Nowy
Postów: 49
Data rejestracji: 20.07.10
Pomógł: 0 Skąd: Bielsko-Biała
Status upomnienia:
|
drodzy koledzy jeden problem już rozwiązałem mianowicie v-max jest w tej chwili 100km/h na prostej a pod górkę 90km/h okazało się że rurka od filtra powietrza byla urwana i dostawal za duzo powietrza dlatego przy wiekszej predkosci go mulilo.
Aroni -tlumik mam hebo nie wiem jaki bo poprzedni wlasciciel kupil pisze na nim tylko hebo racing i kosztowal kolo 800zl
gaznik jest swiezo wyczyszczony to ze ttzreba go wyregulowac to inna sprawa..
damian0395- co do rolek to tak wsadzalem cięższe to już wogóle nie jechal
jutro zamawiam polini sc nowy pasek sprezyne dociskowa +22 i spręzynki sprzęgła hebo niebieskie
mam nadzieje że start bedzie lepszy ale czy v-max się utrzyma?
Moja Suzuki Katana LC 98' 70ccm
NOWE FOTO WKRÓTCE
TUNING MECH.
-cyl. AIRSAL 70 RACING
-wydech HEBO NEW PERFORMENCE
-wał i korbowód TOP RACING EVOLUTION NG
-przełożenia POLINI , TOP RACING
-gaźnik DELLORTO STAGE6 BLACK EDITION 21MM
-ssanie ręczne POLINI
-filtr pow. POLINI AIR BOX
-łożyska wału i uszczelniacze SKF ECO HQ
-wario POLINI SPEED CONTROL
-zawór membranowy POLINI EVOLUTION
-sprężyna dociskowa METRAKIT +22
-sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
-pasek POLINI KEVLAR
-króciec ssący TEC DO MINARELLI 21MM
-smarowanie mieszanką
TUNING WIZUALNY
-lampy STR8 czarne
-podświetlenie zegarów
-nóżka boczna IGM
-tuning świateł
-przycięty błotnik
-polerka pokrywy napędu
-masa naklejek
-SKUTER W TRAKCIE MALOWANIA
V-MAX (CIĘŻKIE ROLKI , DŁUGA PROSTA) 125KM/H
SPALANIE OK 8-9L/100KM |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 07-08-2010 22:35
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
To zawsze mozna dac lzejsze rolki ;]
v-max no powienien sie utrzymac a jak nie to stracisz z 3km/h
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 07-08-2010 23:30
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
damian skąd wiesz że straci 3km/h ? xD ale dobra mniejsza z tym, wario da Ci na pewno na prędkości nowy pasek musi się ułożyc przez co z początku może zamulac, sprężynki pomogą w ruszaniu a dociskowa powinna ustrzegac pasek przed ślizgiem teoretycznie powinno byc git
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 08-08-2010 00:42
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
dociskowa powinna ustrzegac pasek przed ślizgiem
Ale równierz w pewnym stopniu może zapobiedz wysunięciu się paska na samą górę wariatora |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 08-08-2010 01:15
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Tak slyszalem ze mozna stracic na tym z 5km/h gora.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
anteczek92 |
Dodany dnia 08-08-2010 08:42
|
Nowy
Postów: 49
Data rejestracji: 20.07.10
Pomógł: 0 Skąd: Bielsko-Biała
Status upomnienia:
|
nowe części z mielocha będą we wtorek to dam znać co i jak
Moja Suzuki Katana LC 98' 70ccm
NOWE FOTO WKRÓTCE
TUNING MECH.
-cyl. AIRSAL 70 RACING
-wydech HEBO NEW PERFORMENCE
-wał i korbowód TOP RACING EVOLUTION NG
-przełożenia POLINI , TOP RACING
-gaźnik DELLORTO STAGE6 BLACK EDITION 21MM
-ssanie ręczne POLINI
-filtr pow. POLINI AIR BOX
-łożyska wału i uszczelniacze SKF ECO HQ
-wario POLINI SPEED CONTROL
-zawór membranowy POLINI EVOLUTION
-sprężyna dociskowa METRAKIT +22
-sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
-pasek POLINI KEVLAR
-króciec ssący TEC DO MINARELLI 21MM
-smarowanie mieszanką
TUNING WIZUALNY
-lampy STR8 czarne
-podświetlenie zegarów
-nóżka boczna IGM
-tuning świateł
-przycięty błotnik
-polerka pokrywy napędu
-masa naklejek
-SKUTER W TRAKCIE MALOWANIA
V-MAX (CIĘŻKIE ROLKI , DŁUGA PROSTA) 125KM/H
SPALANIE OK 8-9L/100KM |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 08-08-2010 11:30
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
Aroni napisał/a:
Ale równierz w pewnym stopniu może zapobiedz wysunięciu się paska na samą górę wariatora
A no tak dlatego nie może byc zbyt twarda...
Edytowane przez Kamilhg dnia 08-08-2010 11:31
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|