Wariator
|
TheSuchy3006 |
Dodany dnia 06-08-2010 21:40
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 05.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Elo
Postanowiłem wyjąć dzisiaj wariator i... nie mogę tego zrobić, wszystko ładnie szło. lecz gdy zacząłem wyjmować cały wariator (fot. nr 1), zablokował się on na tulejce (fot, nr 2) i nie mogę dalej go przepchnąć, tylko w stronę koła swobodnie się porusza a w drugą nie, ktoś wie o co tutaj chodzi? ;p
fot. nr 1: http://img69.imag...48772.jpg/
fot. nr 2: http://img340.ima...81276.jpg/
przepraszam za słabą jakość zdjęć
i teraz dalsza część postu: jaki wariator mi polecicie, skuter full seria tylko wydech leo vince zx i jaką masę rolek (w planach mam dalszy tuning: (przełożenia, sprzęgło i może coś więcej) ?
aha i jeszcze jedno: czy wariator, który obecnie mam założony - (jak widać na zdjęciach w niezbyt dobrym stanie) może być odpowiedzialny za to, iż skuter ma strasznego muła, nie może wejść na obroty - chyba, że z jakiejś niewielkiej górki lub gdy kierowca jest lekki? Jeśli to nie wariator, co może być tego powodem?
Pozdrawiam i sorry, jeśli niektóre określenia są niefachowe, a pytania głupie - dopiero zaczynam przygodę z Kataną
TheSuchy3006
Edytowane przez TheSuchy3006 dnia 06-08-2010 22:33 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 06-08-2010 22:57
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
Tak to jest wina wariatora.
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 07-08-2010 00:52
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Moze byc tez troche z tej winy,ale raczej to Regulacja gaznika zapewne,mam to samo.W nastepnym tygodniu jade an regulacje.Moze tez to byc spowodowane rolkami,juz zuzyte badz za ciezkie.Tez mialem taki przypadek
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
TheSuchy3006 |
Dodany dnia 07-08-2010 11:19
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 05.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ok, dzięki za pomoc a teraz wie ktoś jak ściągnąć ten mój wariator i jaki byłby dla mnie najlepszy wario do założenia? Wszystkie pytania zapisałem w 1 poście i proszę, żeby ktoś na wszystkie odpowiedział.
Pozdrawiam
TheSuchy3006 |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 07-08-2010 14:09
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
no to tak spróbuj tam psiknąć wd 40 i poruszac i powinno zejść a co do waroatora polecam polini speed control, rolki to ok 5,5g a to ze zamula to moze być spowodowane przez wariator,zuzyte rolki albo za cięzkie rolki
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
lilo538 |
Dodany dnia 07-08-2010 22:03
|
Początkujący
Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4 Skąd: Bytów
Status upomnienia:
|
Co do tego ze ci zamula to na na pewno wario .Masz tam pewnie male progi. Ja tez tak mam i skuter przy 35 zamula i wtedy potrzebuje dlugiej prostej albo jakiejś górki zeby go rozbujac do 45 i wtedy mi leci do 70 . A we 2 jak jade to jusz szkoda gadac .Teraz bede zamiawial wario polini speed control.
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni
V-max 90km/h |
|
|