katana nie pali ;/
|
sebol1210 |
Dodany dnia 26-07-2010 17:36
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 07.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam!
mam problem z kataną z 2004r di tech. nie chce mi odpalić. już drugi raz dzieje się to samo lecz wcześniej zaprowadziłem do naprawy a tym razem nie chciałbym za nią płacić. Dwa dni przed awarią tłumik mi zaczął strzelać. jeden dzień nią nie jeździłem i od tego czasu już nie pali.
za każdą pomoc będę wdzięczny |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 26-07-2010 19:56
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
wtrysk sie jebie
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
sebol1210 |
Dodany dnia 26-07-2010 20:03
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 07.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a da się to naprawić w polsce?? bo słyszałem że ciężko jest znaleźć takiego mechanika;/ |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 26-07-2010 20:11
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
mechanik? hmm... jak już to jakiś poważniejszy zakład, ostatecznie serwis. Najlepiej przerobic na gaźnik, troche to roboty jest, ale przynajmniej pozbywasz się tej elektroniki, która się często pieprzy.
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 26-07-2010 22:07
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
kacper_... jak nie znasz odpowiedzi to lepiej milcz i nie siej herezji... Zacznij od świecy, wykręć ją i powiedz jak wygląda, zakopcona, zalana, jak wygląda iskra.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 26-07-2010 22:09
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
sebol1210 |
Dodany dnia 03-08-2010 21:18
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 07.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
świeca jest w bardzo dobrym stanie iskra też jest dobra wię tu napewno jest ok. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 03-08-2010 22:31
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Ale ważne jest jaki ma kolor, czarny (zakopcony), szklisty, czy może kolor tzw kawy z mlekiem, wtedy jest łatwiej stwierdzić co jest nie tak...
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
DarCo |
Dodany dnia 04-08-2010 11:45
|
Nowy
Postów: 9
Data rejestracji: 03.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Wtrysk oczywiście da się naprawić tylko często mechanik się gubi w ditechu i wymienia co mu najdzie a nie raz wystarczy przeczyścić tylko parę części i śmiga dalej.
Zobacz w jakim stanie jest zawór membranowy (czy nie ma prześwitów) |
|
|