Mam mały problem. Otóż moja katanka strasznie dużo pali, wychodzi mi ok 4,5 l \100km, a jest to seryjny skuter z tłumikiem Leo Vince. To chyba trochę za dużo.
Czy regulacja gaźnika mi pomoże??? Jeśli tak, to czy mógłby mi ktoś powiedzieć która ze śrubek jest od regulacji obrotów a która od regulacji mieszanki??? Z widoku od tyłu skuteru, jak mam zdjęte siedzenie i schowek. Byłym bardzo wdzięczny.
Dodam , że czytałem artykuł na forum o gaźniku, lecz tak nie było powiedziane które z tych śrubek od czego są, zresztą większość zdjęć nie działa.
Suzuki Katana 97
No więc tak regulacja powinna pomóc. Śrubka od obrotów to ta po prawej, od mieszanki po lewej. (patrz od strony filtra powietrza) reguluj na rozgrzanym silniku sprawdzają co pół obrotu jak chodzi skuter. Przegazuj na full i sprawdź czy równo schodzi z obrotów aż do "wolnych". Narazie tyle
Edytowane przez Kamilhg dnia 06-07-2010 20:05
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made