Problem z SR-ką
|
dudek115 |
Dodany dnia 08-06-2010 20:13
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
Siema! dawno mnie tu nie było;] nabyłem nowy sprzęt, Aprilia SR- 75 LC. kupiłem ją zrobiłem mały tuning, dotarłem i są problemy. piszę to u was bo szukam odpowiedzi na moje pytanie bo nigdzie jej nie mogę znaleźć i próbuję wszędzie, mianowicie:
SR-ki, minarelki wiadome ssanie manualne więc na zimnym silniku nie idzie go odpalić na ssaniu, odpala z pierwszego ale bez bez ssania,a jak dam ssanie to mi się dusi i gaśnie nie wiem co mam z tym zrobić, próbowałem z tym ssaniem wszystkiego i dalej nic. co mogę z nim jeszcze zrobić? doradźcie!!
Druga sprawa to taka, że jadę sobie 80-90 i nagle muł zwolni z 5km/h i zdechnie, temperatura na momencie na full. zatrzymam się do zera, poczekam dosłownie 30 sekund pierwszy kop i odpala i jadę dalej i tak się robi co 3-4-5 km. nie mam pojęcia co to jest i o co jej chodzi ;|. sprawdziłem już moduł i cewkę są w porządku bo na innych od kumpla brałem i jest to samo, świeca jest OK bo i na nowej jest to samo, podejrzewam że pływak się zawiesza i odcina paliwo a jak się zatrzymam to się odblokowuje ale nie mam jak tego sprawdzić. podam teraz setup zeby było wiadomo co i jak:
Silnik Minarelli Horizontal LC
*Cylinder Malossi Sport 75 ccm + tłok Meteora 47,8mm
*wał seria
*łożyska i symeringi SKF
*łozysko korbowodu POLINI
*wario seria + rolki 5,5g Polini
*gaźnik seria + dysza główna 75
*sprzęgło HEBO
*centralka seria i sprzęgła +15%
*pasek oryginal
*tłumik Leo TT
*filtr oryginal
co ja mam z tym zrobić! bardzo PILNE!! Pomóżcie!!
Edytowane przez dudek115 dnia 08-06-2010 20:14 |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 09-06-2010 13:41
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
może za mało powietrza dostaje
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 09-06-2010 14:23
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
siedze nad gaźnikiem już drugi dzień i jak dodam więcej powietrza to ma muła od 30 do 55- jak dam więcej paliwa to idzie lepiej ale też ma muła, tylko dlaczego mi gaśnie na większych prędkościach, jak jadę 70/75 to jest ok i temp w porządku, a powyżej 80 dostaje [cenzura]ca
[cenzura] chyba ją sprzedam. ja się męczyć nie będe |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 09-06-2010 14:41
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
może za mała dysza do 70?
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 09-06-2010 21:18
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
to nie jest wina gaźnika
boję się że mi tłok puchnie
|
|
|
|
Baton |
Dodany dnia 09-06-2010 22:01
|
Znawca
Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42 Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW
Status upomnienia:
|
To że ze ssaniem na pali to norma. Ssanie włącza się tylko jak jest taka potrzeba. Inaczej nie będzie palił na ssaniu. Zobacz może na tego tłoka bo jedyne co przychodzi mi na myśl. Nie jest to wina gaźnika.
:: Suzuki Zillion 00'
:: Derbi Senda SM 04'
:: Cagiva Super City 125 SM
|
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 10-06-2010 14:06
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
przypominam że to jest ssanie manualne (ręczne) tylko że wcześniej było ok i palił tylko na ssaniu
tłok jest OK! meteor nie zawiódł |
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 10-06-2010 16:22
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
ale wy mi [cenzura] pomagacie ;/ |
|
|
|
Baton |
Dodany dnia 10-06-2010 17:03
|
Znawca
Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42 Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW
Status upomnienia:
|
Ciężko powiedzieć. Trzeba go rozbierać i patrzeć co i jak. My tu podajemy propozycje a nie rozkręcimy Ci motoru i powiemy co jest...
:: Suzuki Zillion 00'
:: Derbi Senda SM 04'
:: Cagiva Super City 125 SM
|
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 10-06-2010 19:22
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
zmieniłem świece i już nie gaśnie, temp w porządku, odpala ok tylko z tym ssaniem nie wiem co jest bo jak zaciągne to gaśnie i juz nawet zmiejszyłem paliwo na śrubce;/ |
|
|