Siemka.(tylko prosze zeby niepisac ze to juz gdzies bylo poprostu nie mam czasu szukac i jestem slaby w te klocki) a wiec tak jak dobrze wyregulowac gaznik?
mosisz dobrze wyregulowac,muszisz ja najpierw rozgrzac pojezdzic ja troche i zaczynasz regulowac,chyba wiesz jak to sie robi tylko tak ?wyreguluj zeby nie miala nie wiadomo jakich obrotow,zrob tak zeby mial minimalne jak chodzi sobie silniczek.i bedzie git, albo napisz na PW napisze co i jak po kolei bo widze no ogar ;/
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
tak dokładnie jak napisał krzysiek dobrze jest regulowac na ciepłym silniku wolne obroty reguluj przekręcając śrubkę od obrotów o pół obrotu i nasłuc[cenzura] jak chodzi.
Na początku musisz mieć nagrzany skuter. Potem śrubą od mieszanki kręcisz tak aby skuter trzymał jak najniższe obroty a potem podnosisz je śrubą od obrotów. A potem jedziesz i sprawdzasz czy schodzi z obrotów szybko czy ledwo co I czy nie ma mułów.