Mam taki problem otóż po wymianie świecy (która dała mi ponad 15 km/h na v-maxie) wymieniłem fajkę aby Katana lepiej przyspieszała. Po wymienię Katane ściąga raz na lewo raz na prawo. Nie wiem czego to może być przyczyną ale takie coś podobne do kierownic teraz sie skręca na prawo i na lewo kiedy szło tylko prosto... Może jak wymienię rolki to nie będzie mi już ścigać Katany? Spece jak myślicie? Boje sie ze do rowu kiedyś wpadnę przez ta kierownice czy jak to sie nazywa bo to sie całe rusza... mam chyba jakieś luzy! Prosze o pomoc!
Mam taki problem otóż po wymianie świecy (która dała mi ponad 15 km/h na v-maxie) wymieniłem fajkę aby Katana lepiej przyspieszała. Po wymienię Katane ściąga raz na lewo raz na prawo. Nie wiem czego to może być przyczyną ale takie coś podobne do kierownic teraz sie skręca na prawo i na lewo kiedy szło tylko prosto... Może jak wymienię rolki to nie będzie mi już ścigać Katany? Spece jak myślicie? Boje sie ze do rowu kiedyś wpadnę przez ta kierownice czy jak to sie nazywa bo to sie całe rusza... mam chyba jakieś luzy! Prosze o pomoc!
Otoz panie kolega evoviii to nie wina rolek. to wina krzywego cylindra przez ktory tlok nie przechodzi i wtedy blokuje sie wariator i pasek sciaga katana raz na lewo a raz do srodka. wiec prosze wymienic tlumik i bedzie dobrze. bo to wina blotnika i rejestracji krzywo przykreconej mialem ten sam problem odkrecilem rejestracje i katana smigala do tylu a potem w lewo i kapec cylinder do wymiany
Dzięki za rade. Kurcze kolega mi napisał ze w mojej Katanie są 2 cylindry q układzie V i one pracują na zmianę zamiast pracować razem i dlatego buja mi całym skuterem. Kolega powiedział ze jak wyłączę światła w Katanie to mi ten jeden cylinder przestanie działa ale już nie bedzie tego ścigania! Czy to prawda? Wiem ze jeden cylinder mam morini a drugi minarelli.
mozliwe kolega ma racje ale chyba tam jest morini a drugi to mercedes albo jawka nie jestem teraz pewien albo sprobuj wlaczyc migacze jak w lewo to prawy bedzie dzialal jak w prawo to lewy bedzie dzialal rozumiesz ? a jeszcz jedno a nie ma tam przypadkiem w gazniku jeszcze jednego cylindra tego z podwojnym chlodzeniem z Zetora ?////////////////////
Kurcze poszukam jutro. Bo teraz Katana jak stoi nie odpalona to ja buja na prawo i na lewo wiec sie boje... Kurcze wiem ze jak włączę lewy migacz to na jednym kole caly czas idze jechac, a jak prawy to 200 km/h ale kurcze boje sie tyle jeździć bo do rowu można wpaść!. Kurcze mam zła wiadomość... Katana ma 3 cylindry nie 2! Wiem ze ten jeden to morini, drugi minareli, a trzeci to od Ursusa chłodzonego ciekłym azotem... Sam nie wiem o co kaman...
ehm nie boj kurczaka ja wiem . ursusy sa chlodzone konskim lajnem wiec nie moze byc azotem. ursus to auto 4 biegowe wiec skrzynia w katanie powinna miec 1,3 biegow czyli okolo 5 koni stalowych. ale wiesz co ubierz dres i jedz na katanie moze ja swiatla swedza ? bo pan chemik mi mowil ze benzodydan sodu moze zniszczyc chlodzenie w gazniku ale to wtedy kapec
dobra to ja ide przykryc katane bo zimno jeszcze margaryna zamarznie i bedzie dopiero przewalone a dzisiaj zimna noc zapowiadali +7 stopni farenheita :/
SIema siema.... ja to mam runnera i mysle tak.... ze to wina sprzengla jest zle wywazone i dlatego tak scianga na lewo i na prawo.... albo katane kturys plastik swiendzi i wystarczy podrapac...