Mam pytanie.
Mój skuterek z 97 r lc jedzie mi 85 sprzedający powiedział że miał zmieniane tylko cylek i tłumik czy jest to możliwe i czy mogę miec jeszcze gdzies blokady??
(tłumik gianelli a cylek 70)
Edytowane przez Kubas dnia 09-08-2007 21:16
chlopie skat to wiesz ze katany z 97r nie sa blokowane na przekladni!!?? dziwne ze ja mam katana z 97r i mam blokady na przekladniach!!
Szukasz pomocu? - pisz na GG chetnie pomoge
co wy gadacie !! katana to najbardziej poblokowany skutr chodzby nie wiem która wersja była.... ja mam 97 i jedzie mi tylko 55 a mam cylek i wal 70 plus membranki poliniego.... więc nie wiem czy moja wersja to tz. MOFA bo jest z niemiec czy jakies inne blokady mam... (mógłby ktoś mi pomóc i wyjaśnić o co chodzi z tą mofą i czy da sie ja odblokowac...)
Bambus tylko movie star nie są blokowane na przekładniach?? a wersje wr?? czyli biało niebieskie chłodzine cieczą?? Ludzie jak jest katana w pełni odblokowana to leci 80 km/h i to nie jest zły wynik. A po jakimś tuningu jak cylek i tłumik ona dużo więcej wa nie pójdzie bo dużo większych obrotów wał nie osiąga(ma większą moc tylko) A przez to że dużo większych obrotów nie ma na wale i to i koło nie może się szybciej kręcić. Wtedy montuje sie sportowe przełożenia które (tak jak w rowerze z przerzutkami) przekładają większą moc na większą prędkość i wtedy skuter jedzie szybciej. Czy to tak trudno zrozumieć???
Prawdopodobnie tak jest ale głowy nie dam. Nie pytajcie się na forum gdzie Katana ma blokady tylko po prostu zróbcie którą obiegówkę po skuterze i sprawdźcie gdzie ma blokady i je po prostu zdejmijcie.
Jak ma blokade na module to jadąc z górki pełnym "v-maxem" prędkość Ci się nie zwiększy a jeśli nie ma to powinna wzrosnąć.
prawdopodobnie tak. Zresztą zdejmij blokadę z wario i tłumika i zobacz ile ci wtedy będzie lecieć. jak coś jeszcze ją będzie boleć to ja bym jednak jeszcze co innego obstawia łza blokadę, dopiero na końcu blokadę na module.
Nie ma sensu zdejmowac blokady z modulu bez tuningu conajmniej klasy sport, odblokowany seryjny nawet nie wkreci sie na takie obroty, zeby CDI odcielo zaplon Poza tym to naprawde da sie wyczuc czy odcina zaplon czy nie
jak jedzie 85 na seryjnej przekładni to jest bardzo dobry wynik , dobrze dobrane rolki i sprzęgło. bez przełożen i super sprzęgła i waria wiecej nie osiagniesz , no chuba za 21mm gaźnik , ale cysterna za tobą...
049