Siema jezdzilem na filtrze strokowym za 10 zł i razu penego mi zgasl pod szkola i nie chcial odpalic :/ czy to jest wina membran bo paliwo w gazniku jest gaznik czyszczony a do swiecy paliwo ani olej nie dochodzi w czym lezy problem ??
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana_AY_50/78721 Link do PJ
wstrzyknijcie do cylindra strzykawka troszke mieszanki zakrec swiece i kopnij kick starterem i jak odpali staraj sie zeby nie zgasl bo poprzez podcisnienie bedzie prubowal ciagnac benzyne... zaloz stary filtr i na poczatek odczep wezyk podcisnienia i go zassaj ustami. potem napisz czy to cos dalo jezeli nie to wykrec te membrany i najprawdopodobniej wymien.
http://www.polska...R_50/70242 Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu