Nagle staje.
|
sssss80 |
Dodany dnia 24-07-2009 13:28
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Mam bardzo nietypowy problem. Kiedy przejadę ok400/500km skuter nagle staje. Wygląda to tak że koło się blokuje i gaśnie skuter. Potem od razu pali za pierwszym. Dodam że sprawdzałem już sprzęgło( wszystko wygląda ok.) i wymieniałem wario.Dzieje się tak też jak stoi na podnózce i trzymam go na średnich obrotach( na wolnych się tak nie robi) Może komuś z was wcześniej się coś takiego stało.
Dodam jeszcze że zaczęło się tak robić jak zrobiłem szlif cylindra. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-07-2009 13:55
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Ja też tak miałem po szlifie identycznie .. Ale pzrejechałem jakies 50 km i przestało samo... Nie wie co to jest ;| . Pierwszym razem jak sie to stało myślałem że już po cylku. Przejdzie to po kilku km.. Ja tak miałem. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-07-2009 14:25
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Tłok puchnie, to samo miałem po szlifie. Roz**bało nowiutki tłok vertexa za 200 zł i świeżo co po szlifie cyl
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-07-2009 14:40
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Hmm . Lae mi sie już to nei dzieje . Mam tłok Meteora. Jakby puchł to by miał potem mniej mocy a jak ja odpalałem potem normalnie chhodził . |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 24-07-2009 15:18
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Może ktoś jeszcze miał coś podobnego bo zrobić parę km i zapalać go po 200m to trochę lipa. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-07-2009 16:15
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
sssss80 miałem to samo, zrobiłem jakieś trzy km ze średnią prędkością 25-35 km/h, nagle skut stanął, później tak gasł co 300m. Pod koniec to ledwie co go odpalałem, a po dodaniu gazu gasł. Nie miał już ciśnienia w cylku, a tłok pomiędzy dołem a górą był szerszy o trzy dziesiąte milimetra.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 24-07-2009 20:33
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Tylko że ja mogę go cisnąć 70/h i jak stanie i go od razu zapalę to nawet małego ubytku mocy nie czuć. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-07-2009 23:14
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Na początku też tak miałem, z tym przystawaniem przejechałem ok 1.5 kilometra i jak gasł co te 200m to mogłem go normalnei odpalić i dalej cisnąć na maksa, a po tym półtora kilometrowym odcinku zaczął łapać tak jak by miał chęć, ale nia palił. Świeca była niemiłosiernie uwalona.
Jeżeli chcesz mieć pewność czy to nie cylek, to tylko zostaje ci rozebrać go i sprawdzić co z tłokiem, inaczej nie będziesz miał pewności.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
kawior311 |
Dodany dnia 25-07-2009 10:21
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 01.05.08
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Też mi się wydaje, że tłok puchnie. Chociaż Vertex jest bardzo dobrym tłokiem, nie mogę trochę w to uwierzyć. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 25-07-2009 13:37
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Bo nie puchnie. Mi przesło to miałem to samo . na tłoku Meteora. |
|
|
|
FanTomas |
Dodany dnia 25-07-2009 14:21
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
A jak dasz mu maksymalne obroty i jedziesz tak przez jakiś czas to wtedy jakby hamował i gaśnie? Typowe hamowanie silnika- lekko zatarty silnik. Lubi rozwalić uszczelkę pod głowicą, wymieniłem ją przed założeniem przesmarowałem cylinder troszkę olejem odpaliłem pochodził na wolnych ok. 10-15 min i teraz mogę jechać do bólu ma piź*dzie i się nic nie dzieje. Dodam ze chłodzony cieczą. Pozdr |
|
|
|
tomekkst2 |
Dodany dnia 25-07-2009 17:36
|
Początkujący
Postów: 79
Data rejestracji: 07.11.08
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
tłok meteor z tego co słyszałem to jest taka dobra firma co polini a puchnie(dziwne) |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 29-07-2009 08:40
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Jak stoi na nóżce i się tak zrobi to wał nagle staje całkowicie dęba a koło się nie hamuje tak gwałtownie( pasek nie trzyma go sprzęgła tak mocno) tylko po tym powoli się kręci. Wg. mnie to raczej łożyska wału niż tłok bo:
Po pierwsze- jakby puchł tłok to po tym by albo całkowicie staną albo by nie miał mocy.
Po drugie- tłok puchnie pod wpływem temperatury a u mnie się to dzieje w mniej/więcej w tym samym okresie czasu jak jest zimny i jak już 20x tak zrobię. |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 29-07-2009 20:32
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
ja takie same objawy miałem po złym założeniu łożysk wału. co jakis czas ociekała na chwilke kompresja, odpaliłem i już na jakiś czas było dobrze.
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
tombiel |
Dodany dnia 29-07-2009 21:13
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 03.02.09
Pomógł: 0 Skąd: krakow
Status upomnienia:
|
ja mialem podobne objawy, dodam ze po szlifie i nowym tloku, jade, jak sie rozgrzeje przy wyższych obrotach gasnie, i tak jakby blokuje koło, pożniej jak go odpalam to chodzi jak wczesniej miałem tak kilka razy, i nie przestało, przepallałem go dosyć długo bo myślałem może, że musi się tłok dotrzec ale nic, w końcu rozkreciłem cylinder i okazało sie ze jest tłok przytarty w kilko miejscach na obwodzie ze pierścieniami, dodam że pierścienie były w porzadku, wiec wykluczam żeby coś wpadło do cylindra, tak że przypuszczam ze tłok puchął, nie wiem do konca jaka była przyczyna tego, w serwisie, gdzie mi szlif robili i dostałem tłok mowili że jeszcze nie mieli reklamacji apropo tego tłoka, wiec z tego co ja wnioskuje to wydaje mi się ze każdy tłok sie chodz treszke rozszeża pod wpływem temperatury, gdyż aluminium ma wieksza rozszeżalność niż np żeliwo, wiec może cylinder był za mało doszlifowany ?? moze żbyt mało miejsca dla tłoka ?? nie wiem, a apropo pietras przypuszczam, że jakbyś rozkrecił cylinder i oglądną tłok to przypuszczam ze dostrzegłbyś rysy na tłoku wydaje mi sie, że po prostu twoj tłok troszkę przyrysowało i pozniej juz nie wadził , pozdrawiam i czekam na komentarze
wario hebo rolki 4,1 g
tlumik technigas next r
sprzeglo evo tec zielone sprężynki
wał racing parts
no i to wszystko |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 29-07-2009 21:41
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Mozliwe , ale teraz miodzio jest. |
|
|