Hmm posmaruj ją smarem powinno pomóc
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
Czyli nic zrobic sie nie da trzeba by wymienic sprezyne ?? A wogóle to mazna kupic sprenzyne ciensza?? Czy lepiej jej nie zmieniac??
Edytowane przez Amadi94 dnia 13-07-2009 00:38
To nic nie da...ona przecież cały czas jest gnieciona i nic się nie miękczy;D Zresztą jak chcesz to spróbuj...przygnieć 10kg i zostaw na tydzień...może akurat
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
miękkim cie robili musisz być twardy, a nie że cie rączka boli katana jest do twardzieli . Jak ci to bardzo przeszkadza załatw sobie spreżynke z rometowskiego gaziora albo poszukaj jakiejś o średnicy 1cm i długości do 3-4cm.
Ps. A ty masz katane na gaznik bo piszesz że katana 2004 r a to już zazwyczaj Di-Tech wychodziły ?
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r
mi to zabardzo nie przeszkadza tylko jak jezdzilem peugeotem to bylo tak lekko myslalem ze cos sie da zrobic a propo sprezyny to jest bo rozkrecalem i byla
skad wiedziałem ze Jajecko sie wbijesz bezsensownie w temat!. Jak utnie to może mu nie odbijać linka. A tak w ogóle to doszliśmy wcześniej do wniosku że katanka tak ma.
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r