Suzuki Katana gdy doda sie gazu gaśnie
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 16-07-2012 17:00
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Witam
Otoz dzis wybralem sie na przejazdzke i nagle jade jade i tu muł
Zatrzymałem sie zgasiłem silnik ,zapaliłe jeszcze raz dodaje gazu a tu muł skuter nie rusza i gaśnie
Co to moze byc dodam ze wyczyscilem gaźnik? |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 16-07-2012 18:10
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
zalewa go prawdopodobnie Kwestia regulacji
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 16-07-2012 18:45
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Ale jak go wyregulowac ;D?
Sorki za takie pytania ale jestem swiezym posiadaczem skutera ;D |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 16-07-2012 20:27
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Oddaj do jakiegoś mechanika skuterów bardzo dobrego to ci wyreguluje jak sam nie bedziesz umiał
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 17-07-2012 13:19
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
w gaźniku masz dwie śrubki obok wyjścia na gumę do filtra powietrza..
jedna jest od obrotów a druga jest od składu mięszanki..
każdy mechanik Ci powie, że zmienia się położenie tej śrubki o 1,5obrotu do momentu aż będzie w miarę dobrze a później co 0,5 obrotu, ale ja wiem ze swojego doświadczenia, ze lepiej jest zmieniać odrazu co 0,5obrotu bo możesz czasami szybciej wynaleźć odpowiednie ułożenie tych śrubek i lepiej wyregulować gaźnik..
to tyle z regulacji..
A moim zdaniem to poprostu popatrz na filtr powietrza.. od niego idzie taka guma charmonijkowata i sprawdź czy nie jest dziurawa, albo czy się na samym końcu nie odpięła od ramy.. jak to nic nie da to odkręć pokrywę filtra powietrza i sprawdź czy gąbka jest cała.. sprawdź też świecę(jaki ma kolor, czy iskra jest cały czas w jednym miejscu czy goni po elektrodzie jak chce) i popatrz jeszcze czy kabel nie upalił się przy fajce... to tyle z mojej strony
Edytowane przez kefir95_95 dnia 17-07-2012 13:20
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|