Witam wszystkich mam jedną wielka , a w sumie małą usterkę w mojej katanie.... a wiec kiedy właścicielem był mój kuzyn to katanka jeździła na cylindrze 70ccm ..... jedynym mankamentem ze gdy już się rozgrzała tak po 10 minutach jazdy gasła, sama z siebie po prostu jedzie i nagle traci obroty i pada. Teraz katana należy do mnie , nie wiedziałem co z tym zrobic wiec po przemyśleniu sprawy z kuzynem stwierdziliśmy ze tłok jest źle zeszlifowany i po prostu puchnie podczas jazdy i staje. Dzisiaj założyliśmy cylinder 50ccm ale po odpaleniu i kilkunastu minutach jazdy katana znowu zaczęła tracić obroty i gasnąc . I moje pytanie do was jest takie co może być tego przyczyną? bo jak na razie mam dwa pomysły
1.Iskrownik jest uszkodzony i podczas jazdy traci iskrę.
2.Cewka jest uszkodzona i po nagrzaniu traci swoje zdolności .
Nie wiem czy któraś z tych wersji jest prawidłowa ale jestem zrozpaczony i nie mam pojęcia co robić .
Prosił bym o odpowiedz każdy pomysł co mogło by być nie tak.
POzdrawiam
u mnie przyczyną tego był iskrownik
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg