Jak dbać?
|
klbsuchy |
Dodany dnia 24-05-2009 21:12
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 20.05.09
Pomógł: 0 Skąd: Kluczbork
Status upomnienia:
|
Witam!
Chciałbym od razu powiedzieć, że Suzuki Katana jest moim 1 skuterem w życiu, więc kompletnie się nie znam na 2-śladach.
Dlatego chciałbym spytać się was, ZAWODOWCÓW o kilka porad JAK DBAĆ O SKUTER żeby :
- służył mi jak najdłużej, czyli nie psuł się
- palił jak najmniej się da
- i kilka ogólnych porad na temat skutera
Z góry dziękuje |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 21:17
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Po 1 to jednosladzie a ne 2
To tak nie katować ( palic gumy , )
Dwac jej czasami pół manetki nie całą pare.
Czyścić regularnie filtr powietrza i gaźnik.
Nie trzeymac oczywiście na deszczu. |
|
|
|
klbsuchy |
Dodany dnia 24-05-2009 21:26
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 20.05.09
Pomógł: 0 Skąd: Kluczbork
Status upomnienia:
|
Dzieki, a tak wogule to jak się czyści filtr powietrza i gaźnik? Aha i jak z tym spalaniem, nie znam się zbytnio jak juz wcześniej napisałem. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 21:27
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
http://suzuki-katana.pl/articles.php?article_id=26 Tu masz artykuł mojej roboty jak czyścić Filtr. A gaźnik to wykręcasz go i rtozbierasz na czesci pierwsze myjesz w bęzynie składasz i gotowe. |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 24-05-2009 21:30
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
no po prostu spokojnie jeździj powoli się rozpędzaj jak widzisz zakręt to pość gaz sama się dotoczy. A co do tego czyszczenia to nie masz jakiegoś kumpla co się chodziarz trochę zna na motocyklach??
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
klbsuchy |
Dodany dnia 24-05-2009 21:30
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 20.05.09
Pomógł: 0 Skąd: Kluczbork
Status upomnienia:
|
Pietras napisał/a:
http://suzuki-katana.pl/articles.php?article_id=26 Tu masz artykuł mojej roboty jak czyścić Filtr. A gaźnik to wykręcasz go i rtozbierasz na czesci pierwsze myjesz w bęzynie składasz i gotowe.
To dzięki wielkie. Będe musiał się jeszcze dużo nauczyć.
P.S bardzo fajna strona i bardzo mili ludzie dzieki |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 21:31
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Nie ma sprawy stronka sie rozwija jak i użytkownicy ja też kiedys byłem zielony ;] |
|
|
|
daniel111 |
Dodany dnia 07-06-2009 22:23
|
Nowy
Postów: 10
Data rejestracji: 06.06.09
Pomógł: 0 Skąd: swinoujscie
Status upomnienia:
|
ej a tak wogole o co sie dzieje wtedy jak mu dasz cala pare jak to tam jest napisane ? co sie psuj ? |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 07-06-2009 23:11
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
trochę szybciej się zużywa silnik. jeździj ostrożnie, powoli i z uwagą, ale raz na jakiś czas daj jej ,,po garach'', odkręć jej i ją przeciągnij bo jak będziesz sie nią ,,kulać'' to ją zamulisz i będzie już słaba, tak jak z autem :-) mieliśmy audi po dziadku, ledwo jechało bo dziadek jeździł 30 kmh jak brat miesiąc nią jeździł, od razu inne auto :-)
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 07-06-2009 23:13
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Filtr to po prostu odkręcasz pokrywkę filtra tak jak w artykule i bo normalnie wytrzep. Ni musisz go nasiączać bo filtr oryginalny i tak mało przepuszcza.
Jak go katujesz to ci się wszystko szybciej zużywa. Jasne że jak go przyciśniesz parę razy to mu źle nie zrobi ale jak go będziesz cały czas katował to zaraz ci coś padnie. Jak manetkę mniej dasz to dużo wolniej nie pojedziesz a squt ma lżej. |
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 08-06-2009 18:49
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Troche nie rozumie kolesia, kupuje katanke, a myśli tylko i wyłacznie na spalaniu i trwałości <lol> Katanka jest po to żeby cieszyć, a jak chcesz coś taniego w eksploatacji to lepiej kupić 4T
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
Damian99PL |
Dodany dnia 08-06-2009 18:51
|
Coś wiem
Postów: 181
Data rejestracji: 04.03.09
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
popieram cie ssss, jesli chcesz jezdzic aby jezdzic do kup sobie nie wiem zippa quantum, katanka jest po to zeby sie wyszales xD ale no jak zawsze ttrzeba o to dbac ;p |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 08-06-2009 19:00
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Damian99PL napisał/a:
zeby sie wyszales xD ;p to do tego kupuje się jakiegoś rometa lub javke, wsk i tym to dopiero można sie wyszaleć ty katujesz katane ? no nieładnie
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
Damian99PL |
Dodany dnia 08-06-2009 19:04
|
Coś wiem
Postów: 181
Data rejestracji: 04.03.09
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
ehehehe nie chodzi mi o to ze sie katuje ale zawsze trzeba prz^^^^ć do konca manetke bo inaczej to niedarady ;P |
|
|
|
Bomex |
Dodany dnia 08-06-2009 21:03
|
Początkujący
Postów: 88
Data rejestracji: 13.04.08
Pomógł: 1 Skąd: Brańsk
Status upomnienia:
|
Jajecko_ napisał/a:
Damian99PL napisał/a:
zeby sie wyszales xD ;p to do tego kupuje się jakiegoś rometa lub javke, wsk i tym to dopiero można sie wyszaleć ty katujesz katane ? no nieładnie
Nieładnie to katować polskie motorki trzeba o nie dbać i remontować, zachowywać w jak najlepszym stanie ......
Edytowane przez Bomex dnia 08-06-2009 21:03
|
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 08-06-2009 21:37
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Jesli chcesz mieć w jak najlepszym stanie to lepiej uważaj na zakrętach niż martw się o silnik. Jak coś ma ci paść to i tak ci padnie, bez różnicy czy przejedziesz 100km mniej czy więcej. Skutery są wysokoobrotowe i dwusówowe a więc ciągle po troszce go katujesz. Ale moje zdanie jest takie że skutery są po to żeby je katować. Jedyn co możesz zrobić to nie jeździć cały czas na v-maxie. Myślę że nikt nic mądrego w tym temacie nie napisze bo każdy ma swoją inną teorię. Przykro mi to mówić ale i tak prędzej czy trochę puźniej skuter ci się popsuje.
Myślę że temat do zamknięcia. |
|
|