witam jak w temacie potrzebuje kupić cylinder nie wiem jaki konkretnie ale mam suzuki katanę r chłodzona cieczą i w cylindrze wyłamało mi się to co się mocuje wydech przedwczoraj zostało to pospawane przez zawodowego spawacza i pękło gdy wjechałem w dziurę co mogę z tym zrobić ??? albo piszcie jak macie cylki na sprzedasz proszę o pomoc !!!
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC setup : mechanika : rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru <szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok> to jeszcze nie koniec ! <devil>
No to fest zawodowy spawacz jak na puierwszej dziurze poszedł spaw. Seryjny cylek LC kosztuje coś koło 300zł
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
nie nie spaw w stanie idealnym tylko z drugiej strony urwała się ta śruba co na nią się montuje tłumik a używany cylek LC ile może kosztować ??
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC setup : mechanika : rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru <szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok> to jeszcze nie koniec ! <devil>
wiem zastanawiałem się nad cylindrem Polini pro sport 70 (używanym oczywiście bo nowe trzeba docierać to nie chcę ) tylko boje się ze spalanie wzrośnie wzrośnie wo gule ??
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC setup : mechanika : rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru <szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok> to jeszcze nie koniec ! <devil>
Przy samym cylindrze spalanie wzrośnie bardzo mało a jak załorzysz cięższe rolki(wolniejsze obroty) to może nawet spaść przy małej poprawie osiągów. Ale co tu dużo gadać nie chcesz żeby ci dużo palił to nie pchaj się w tuning. Ja na twoim miejscu kupił bym od razu 70 a nie pieniądze w błoto wywalać. Ale twoja wola.
Nie pchaj się w duży tun bo nie obejrzysz się a będzie ci palił 7 na 100...Ja mam (to co w opisie) i pali 4l nie dużo a osiągi dobre..znaczy mi styka to co po mieście oczywiście
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach