Mam pytanie do osób które mają multivara w starym silniku katany.
Jaka powinna być długość tulei w tym wariu bo mam -99 a mam dłuższą tuleje w sport wariu niż w seri.
A u mnie właśnie w Hebo NG jest dużo krótsza od seryjnej
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
A jak wymienialiście to zmienialiście jakieś podkładki czy po prostu rozłożyliście i złożyliście w odwrotnej kolejności?
Ja zmieniałem podkładki i było dobrze aż do teraz jak po zimie założyłem pokrywę przekładni i za nić nie może się spasować ( kopniak nie chce odbijać). Może wy mieliście taki problem po wyjęciu mechanizmu kopniaka?
Mam jaszcze pytanie czy pod zbierakiem powinna być podkładka?
Tuleja Multivara Po 99 ma 38.5mm, jeśli masz taką to znaczy że masz wario do wersji po99, jeśli nie, znaczy że tak ma być
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg
Którą podkładkę? Tą co jest pomiędzy talerzem waria i tą częsicią od zbieraka czy chodzi ci o podkładkę pod zbierakiem? Dziwi mnie to trochę bo przed tym jak wyciągnołem mechanizm kopniaka to wszystko było dobrze. Nie pamiętam czy pod zbierakiem była jakaś podkładka bo wyjmywałem to parę miesięcy temu a więc jak ktoś ma wyjętą pokrywę waria to by zobaczył czy tam nie było podkładki.
Może ktoś ma wario malossi do starego silnika to by napisał jaka jest długość tulei bo ja mam te 39 na stumpfie 66 to bym sobie skrucił tak jak powinno być..