Elo mam katane rocznik 2001 chłodzoną cieczą.
Moim pierwszym problemem jest to że cieknie mi z niej płyn od chłodzenia, kapie on z jakiegos gumowego wężyka nie jest on do niczego podłączony poprostu wisi wolny i nie widze zeby trzeba było go podłączyć. NIe leci tego dużo jak stane to poleci kilka kropel i przestaje miałem pół zbiorniczka płynu kapie mi tak od 2 dni zrobiłem ze 100km i ubyło 1/10 tego co było nie wiem co zrobić żeby przestało kapać.
2. Drugi problem to rozruch wymieniłem ostatnio akumulator bo na starym rzadko co palił ze startera i było wszystko ok. Jeżdze juz z miesiąc wszystko było ok aa dzis zgaSł MI sam na światłąch i wogóle nie łapie starter nic nie słychać. Z kopniaka odpalił za 1 razem po jakims czasie probowalem go odpalic ze startera i nic nie słychać zeby sie działo aż po jakims czasie wkońcu zaczoł dzialac ale po czasie sytułacja znowu sie powturzyła i starter nic nie reaguje do tej pory.
3. Narazie mam jeszcze seryjny tłumik normalnie idzie mi ok 55km/h ale wczoraj na prostej zaczoł mi jechać prawie 70km/h i zgasł w czasie jazdy. Kiedy go odpaliłem znowu jechał max 55km/h ale co jakis czas przyspieszał do tych 65 z górki 70 km/h ale to raz na jakis czas nei wiem co jest.
Na 2. Miałem tak samo, kupiłem nowy rozrusznik na mielochu i teraz wszystko jest O.K.
3. Mi też z górki idzie więcej niż na prostej, normalne to jest. Mi idze 60 km/h, a z górki nawet ok. 70 km/h tylko wtedy bardzo huczy . Pozdro ;P
3. Mi też z górki idzie więcej niż na prostej, normalne to jest. Mi idze 60 km/h, a z górki nawet ok. 70 km/h tylko wtedy bardzo huczy . Pozdro ;P
ale on na prostej sie rozpendza co jakis czas do 65 i tak jedzie dopuki nie zwolnie ponizej 50 jak zwolnie to juz nei przyspieszy
Edytowane przez santadragon dnia 09-04-2009 14:36
1. Cieknie ci z przewody czy po przewodzie? Jak z przewodu to jak to możliwe skoro nie jest nigdzie podłączony? A jak po przewodzie to musisz sprawdzić węże chłodzenia czy nie są dziurawe. Jeśli ten wężyk wisi ci w okolicy stópki centralnej to to jet pewnie wężyk od tego żeby odprowadzić bęzynę jeśli ci się przeleje. Możesz go podczepić do tej osłonki zasłaniającej bak do takiej małej dziurki w rogu.
2. Wymień szczotki rozrusznika.
3. Sprawdź stan rolek.
noo ok tylko chodzi o to ze to jak pisałem nie jest od paliwa tylko chłodzący płyn i wydaje mi sie ze to jest jakies zabezpieczenie przed przelaniem ale jest z pół zbiornika
1. Może to węzyk ktory idzie od korka ze zbiornika wyrownawczego... Sprawdz to!
2.Najpioerw wyciągnij rozrusznik wyczysc to miejsce gdzie on przychodzi i wyczysc ten styk od kabla zasilajacego z rozrusznika.
3. A masz seryjne rolki czy wymieniales?
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r
Ale masz tylko sport cyl a reszta seria i wszystkie blokady?
Cała katana na cześci!! WSZYSTKO SERYJNE I TUNINGOWE DUŻO ZNANYCH FIRM AIRSAL STAGE6 TOP RACING ITD. GG 8412144 PAVIX@TLEN.PL
noo aa ile ma iść jak sa wszystkie blokady dopiero mam zamiar kupić tłumik sportowy a później reszte powymieniać a cylinder i tak musiałem wymienić wiec kupiłem 70 od razu
najpierw sie blokady zdejmuje. przynajmniej z waria. Daj dysze o 10-15 większą i usuń zwężkę przy wydechu i pójdzie ci te 70-75 jak masz odblokowane pżełożenia
witam kupilem katanke i chce wymienic wariator na malossi i nie moge nigdzie go kupic i mam taki problem pali mi 6 litrow i wydaje mi sie ze to troche za duzo jaka moze byc przyczyna ale osiagi ma w miare dobre idzie tak 75-80
Pepere83 gg 8412144 napisz bo mam coś takiego
Cała katana na cześci!! WSZYSTKO SERYJNE I TUNINGOWE DUŻO ZNANYCH FIRM AIRSAL STAGE6 TOP RACING ITD. GG 8412144 PAVIX@TLEN.PL