SWAP silnika. Możliwe?
|
LMatador |
Dodany dnia 01-02-2009 11:36
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
no jak katana ma odblokowane przełożenia to na serii z 80 poleci chyba |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 01-02-2009 11:38
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Nie ma co sie przechwalać, który silnik jest lepszy, bo ja wiem z doświadczenia, że Kymco Super 9 po zdjęciu blokad jedzie 90km/h i to zależy od modelu, a nie od silnika. Piaggio jest może dobry, ale ciekawe w czym wyprzedza minarelke?
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
ptysiex |
Dodany dnia 01-02-2009 11:43
|
Stały bywalec
Postów: 466
Data rejestracji: 15.04.08
Pomógł: 3 Skąd: Lublin
Status upomnienia:
|
Ja osobiście w życiu nie zmieniłbym na Piaggio bo kolega ma i sie chrzani wszystko ciągle i wiecej stoi niż jeżdzi a w sumie ja swoja kataną wcześniej full seria tylko wydech Leovince Touring który zbyt nie zmieniał nic wyprzedzałem go jak chciałem wiec Piaggio to moim zdaniem lipa
Cała katana na cześci!! WSZYSTKO SERYJNE I TUNINGOWE DUŻO ZNANYCH FIRM AIRSAL STAGE6 TOP RACING ITD. GG 8412144 PAVIX@TLEN.PL |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 01-02-2009 11:46
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
No niby do piaggio jest ten cylek 80 ccm, ale mi tam moje morini wystarczy, mam wario, wydech, zmienie przelozenia na sportowe i ponad 100 pocisnie i mi wystarczy, nawet nie wiem czy 70 zakladac |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 01-02-2009 11:47
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
wyprzedza choćby cylindrem 50cc o mocy 16koni http://sklep.miel...14ae4c8e0e albo nejlepszym cylindrem dostępnym na rynku http://sklep.miel...14ae4c8e0e albo taki http://sklep.miel...14ae4c8e0e osobiście itak bym nie zrobił swapa
Edytowane przez Headhunterz dnia 01-02-2009 11:53
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 01-02-2009 11:49
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Ehhh jak by cos takiego bylo do katany ^^ http://sklep.miel...14ae4c8e0e 26 km
Edytowane przez wander dnia 01-02-2009 15:54 |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 01-02-2009 11:54
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Ok, ale tyle hasju za cylinder do skuta, jak dla mnie, to duża przesada. Kumpel, który ma trochę hajsu też się bawił w taki drogi tun, ale on mial Aprilie RS 80ccm (w papierach pisało 74ccm) i raz się zapomniał, że ma 5-ty bieg, przypiłował ją trochę na obrotach i mało co nie zatar takiego drogiego cylindra. Poszły mu tylko pierścionki, ale był on wtedy na dotarciu więc trochę też było jego winy. Ja osobiście w te "konie mechaniczne" nie wierzę, które są podawane, że idą na koło.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 01-02-2009 12:12
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
tak samo jak N20 do skuta xD 3 tysie wydać tylko po to żeby skuter się posypał |
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 01-02-2009 12:27
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Na taki tuning trzeba naprawde sporo wydać kasy i jeśli ktos ma zamiar tak tuningować skuter na maxa i takie części wkładać jak H&H wymienił to może i włożyc taki silnik ale już lepiej by chyba było kupić jakies PGO bo też nie wiadomo jak to wszystko będzie chodzilo po swapie też nawet gdybym miał kase to bym nie zrobił czegoś takiego |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 01-02-2009 12:45
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
czekajcie w święta co wsadzę do katany to wam szczeny na dół pójdą.
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 01-02-2009 12:47
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Silnik od SV 650??
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 01-02-2009 12:49
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Nie. Nie zgadujcie, poczekajcie do gwiazdki to wam zdjęcie zrobię, albo filmik nagram jak dzisiaj Daniezowi nagrywałem o rollgasie Stage6 bo nie wierzył, że mam. Jak coś to na bikepics jest ten filmik w moim profilu xD
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 01-02-2009 13:05
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Ale do gwiazdki jest 11 miechów! Tak już serio, to myślę, że włożysz jakieś 180ccm (Runner albo Piaggio).
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 01-02-2009 14:19
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
heheh ja tam nie zmieniam silnika, troche go przytuninguje, moze nawet obejdzie sie be z zmiany cylka |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 01-02-2009 15:05
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
Co wy za głupoty gadacie motor piaggio jest najmocniejszym seryjnym silnikiem do skuterow i jest najbardziej podatny na tuning można tam wsadzic cylindry jak http://www.scoote...php?lang=d
Albo zrobić 2 cylindrówke
http://www.scoote...php?lang=d
Seryjny silnik katany z sportowym wydechem i wariem nie ma szans z serią piaggio a wcale dużo nie ma roboty z przekłądką tylko wiązke elektryki trzeba kupic i silnik i wszystko.Najwyżej troche trzeba będzie przerobic przy amorku ale potem można będzie sie cieszyc dynamiczniejszą jazdą a tak ps częsci tuningowe do katany są droższe niz do innych silników
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-02-2009 16:14
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Co wy ludzie gadacie. Zawsze jest coś za coś... co z tego ze kupicie cylinder który ma ponad 20 KM jak jego żywotność to jest 1000-1500 km a następnie nowy tłok i pierścienie które kosztują po 300-400zł. Powiem wam tak ze ciąłem się z p/g na mojej seryjnej katanie i nie było tak że mnie wciągała... wręcz przeciwnie
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 01-02-2009 16:33
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
Wander nie 1500 tylko 500 przy słabym evo a przy takim jak dałem linc to max 300-350
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-02-2009 16:36
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
No mojemu kumplwi w mk ..... tym ze złoconą głowicą wytrzymał 1500 km..
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 01-02-2009 16:41
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
No to dosyc dużo jak na mk pro race 2 pewnie ale powinno sie co 500 wymieniac tłok
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-02-2009 17:15
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Wiec, co z tego ze możesz mieć cylinder co ma ponad 20 KM jak przy codziennej jeździe będziesz siedział co 10 tankowań w garażu i wymieniał tłok i pierścienie..... Dodatkowo się martwił czy możesz wyjechać w trasę gdziekolwiek aby ci się nie rozkraczył scoot gdzieś. Z takimi cylindrami to tylko na tor!!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|