1.Mam dośc głupie pytanie ale niewiem Za co odpowiada moduł w katance (to coś koło cylka)2. a za co regulator napięcia (to coś pod czachą) 3.co może być przyczyną że niedostaje paliwa cylek?
Edytowane przez OloK dnia 08-10-2008 19:03
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
Na pewno oba z tych urządzeń nie odpowiadają za brak dostarczania mieszanki do cylindra. Regulator niapiecia odpowiada aby w instalacji było zawsze stałe napięcie 12V(prądnica w zależności od obrotów daje o wiele większe wartości). Moduł odpowiada za wyprodukowanie iskry(czyli o wiele większego napięcia(na oko powyżej 500V)
a skoro nie ma iskry to może to być moduł czy raczej nie?? no i niewiem dlaczego paliwa niezasysa do cylka ;/
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
mam 2 fajki zmieniałem i nic ;/ świece 2 inne wkładałem i nic ;/ jutro ide kupić do motoryzacyjnego przparat do przeczyszczania styków i przelece wszystko a jak nie to kupie od RoZkA ten moduł Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%