to lepiej juz kup sobie przekładnie bedzie ci szybciej lecieć a nie sprzęgło i będzie git
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
A ja tam uważam że lepiej kupić sam wydech albo ewentualnie też wario + pasek wzmocniony i dobrze to wyregulować na rolkach i sprężynkach sprzęgła i centralnej i będziesz miał zajebistą katanę bo nie opyla się pchać nie wiadomo ile kasy w tun jak i tak to sprzedasz po jakimś tam czasie
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
laser jest lepszy od hebo. kup lasera + wario malossi lub polini(hebo ma dziury w przyśpieszeniu) + zestaw rolek testowych aby to dobrze wyregulować + ewentualnie sprężynki sprzęgła do seryjnego sprzęgła i bedzie najlepiej.