Drodzy kataniarze zgłaszam sie z prosba do was! Moja katana strasznei duz o pali i nie wime dlaczego ja kobliczylem to wychodzi mi 10l/100km
To strasznie duzo! Chciałbym zebysci mi moze cos doradzili co moze byc powodem! Koja katana ma tylko tłumik leovince i gaznik kahin chyba wiekszy niz oryginalny! Leci mi v-max 80km/h! pozmocie prosze
p.s a powiedzcie mi tez jednoczy ja ksie odplai katane to długo ona jest na ssaniu? Na ssaniu duzo pali??
No sam nie wiem... mi też dużo paliła jak gaźnik był mocno zapchany brudami tak, że benzyna przeciekała przez gaźnik, czy przez jakiś przewód... nie pamiętam xD , ale spróbuj.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
No rozkrecilem gaznik i wyczyscilem dysza była zapchana i teraz wszystko czyste i pali caly czas duzo ;/ rozmiar dyszy nei pamietam ale na pewno nie była seta! Dokladnie nei pamiewtam ale cos od 65 do 85 jakso tak było
POmozcie mi zeby moja maszynka nei palila tak duzo! Chciałbym zmniejszyc spalanie a nie stracic na osiagach! Macie moze jakeis propozycje! Moze trace paliwo na tym iz jezdze na oryginalnym filtrze ale nei ma mwsadzonej gabki co tam była
DObra panowie jeszcze raz chyba wykrece ten gaznik i wszystko posprawdzam zgodnie z waszymi wskazowkami! Dzieki za wszystkie rady! W razie problemow bede jeszcze pisal! Pozdro
Słuchaj świecy nie musisz wymieniać... oczysc ją z nagaru i jest dobra. Świeca powinna miec kolor" kawy z mlekiem" A czarny kolor świecy jest spowodowany złą regulacją gaźnika. Wiec nie ruszaj juz tam nic i daj do mechanika. weźmie Ci 30 razem z czyszczeniem około (mi tak wziął). Chyba ze sam umiesz wyregulować....
Nie no odkrece swiece zobacze jak wyglada oczysce ja! Potem wykrece gaznik i zobacze jaka dysza i go tez wyszyszcze! A z ta regulacja gaznika to o co ci chodzi tak dokladniej??
aha dobra nie bede sie bral ale tak z ciekwaosci sie pytam to te dwie srubki trzeba odpowiednio albo wykrecic albo wkrecic! Rozumiem. Spoko. Czyli ja przykładowo moge miec za bogata mieszanke i moj skuter dostaje za duzo paliwa niz powietrza??
@Smaku nie wprowadzaj chłopaka w błąd. Są dwie śrubki... ale jedna jest od regulacj stosunku powietrza do wahy. A druga jest do regulacji biegu jałowego, tzn na jakich obrotach chodzi Ci skuter jak go odpalasz. Mi wziął za regulacje 30zł... razem z czyszczeniem.