Witam wszystkich forumowiczow.. Sorki ze pisze bez polskich znakow ale jestem w niemczech i mam niemiecka klawiature.. Moj problem wyglada nastepujaco.. Pojechalem ostatnio na przejazdzke moja katana (rok 2002 chlodzona powietrzem) i jak zjezdzalem z gorki to mi zgasla maszyna ale nietak ze obroty spadaly tylko nagle i juz niechciala zapalic.. Musialem zostac scholowany.. od tego czasu minelo juz chyba ze 2 tygodnie a ona dalej nawet niepierdnie.. Sprawdzalem czy jest paliwo czy je wogole dostaje, iskre, olej wszystko jest.. Wziolem sie weic za gaznik przeczyscilem go dwa razy zawor membrankowy tez sprawdzilem i wszystko wygladalo okej.. Probowalem na tlok nalac paliwa (dokladniej start pilota) i nic.. Kompresja jest i ssanie tez jest okej(sprawdzone na podstawie przylozenia dloni do gaznika gdzie powietrze wlatuje).. Po tym wszystkim zabralem sie za rozbiurke cylindra i tam tez nic pierscienie cale.. Sprawdzilem rowniez te uszczelki co sa na koncu walu po obu stronach i tez wygladaja na dobre(przy okazji luknolem na rolki wariatora i sa okej).. Po tym wszystkim rozbieralem dalej, sprawdzalem kable min od stacyjki, wszystkie wtyczki wyciagalem i wpinalem pozadnie.. Wyczytalem gdzies ze fajka lubi sie odpinac ale to tez poprawilem na module zapalajacym i dalej nic.. Apropos swieca jest nowa.. Niemam juz sily prosze o jak najszybsze podpowiedzi co to moze jeszcze byc.. Na koniec dodam ze jak chce go zapalic to kreci normalnie ale niechce zabuca zalapac..
aa i jeszcze jedno pytanko czy jak cylek puchnie pod wplywem temperatury to jak ostygnie i wroci do normalnych rozmiarow to maszyna powinna odpalic?..
Na moje oko to już cylek jest do wymiany. Zapewne ma już słabe sprężanie i dlatego nie może odpalic. Sprawdź jeszcze łożyska na korbowodzie czy sa całe. Jak tłok puchnie to powinna ostygnac i normalnie odpalic bynajmniej u mnie takk jest . Sprawdź jeszcze zawór membranowy czy nie ma żadnych przeswitow . Jak ma to podegnij go tak żeby nie miał i sprawdź czy odpali
Wiem że napisałeś że pierścienie są całe ale ja miałem identiko sytuacje zgasł nagle i nie chciał odpalić okazało sie że chiński tłok i stopił się pierścień z tłokiem . Jak kolega pisze kompresja raczej sprawdź jeszcze raz na spokojnie
"Gdy siedząc w nudnej klasie usłyszę dźwięk szejsety
Automatycznie się uśmiecham i wyglądam jak kretyn"
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
maniek te lozyska co pisales to te co sa na koncach walu z tymi gumkami uszczelniajacymi jak sciagniesz wariator a z drugiej strony ta pradnice??.. jezeli o to ci chodzi to sprawdzalem i wygladaja na okej.. a co do zaworu membrankowego to wyczytalem ze jezeli chce go sie sprawdzic to po demontazu nalezy przylozyc do niego usta i zassac powietrze i jezeli jest okej to niepowinno sie dac rady zassac i u mnie tak jest wiec to wykluczam.. moze niemam racji to piszcie.. dzisiaj jak luzik pisal sprawdze kompresje jeszcze raz a co do tego to jaka powinna byc wartosc wogole??.. aa i valavme napisz troche dokladniej jak da rade ocb z tym klinem na magneto bo niewiem za bardzo o co chodzi..
z gory dzieki za podpowiedzi cza dzialac dalej pzdr..
Bo ty posiadasz katane ac tak ? Jeśli tak to ściągasz obudowę tego wiatraka i odkręcasz wiatraczek potem odkręcasz magneto i ściągasz go i tam na wale będziesz miał wycięcie a w nim musi siedzieć klin i musisz sprawdzić czy jest cały
no ten klin jest caly.. ostatnio jak to sciagalem to zwrocilem uwage bo to magneto nie idzie zalozyc inaczej jak wpasowac w to wyciecie.. jutro sciagam cylka bede pisal co i jak.. pzdr
i ze startera elektrycznego wszystko działa ? próbuje zapalić a nic ?
ciężka sprawa. ale może sprawdź czy na moduł dochodzi prąd i na cewke posprawdzaj kable czy sie wszystkie trzymają np masa na ramie itd jeżeli masz wszystko w porządku tak jak piszesz to nie zostało ci nic jak załatwić sobie do pomiaru ciśnienia wtedy w świecie wkładasz i kopiesz i ciekawe ile ci wykażę.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
dzieki wszystkim za podpowiedzi ale juz doszedlem co sie stalo..dzieki radzie manieksa818 (za co jestem wdieczny) rozebralem drugi raz cylinder by sie dostac do lozyska igielkowego i jak sciagnolem tlok to okazalo sie ze jest z pod spodu caly zdarty wrecz stopiony.. za pierwszym razem jak to rozbieralem to nic widac niebylo bo tloka wogole nie zdejmowalem a cumel jestem bo mialem sprzet do mierzenia kompresji a nie sprawdzilem (tzn sprawdzilem na 'wyczucie' z jednym znajomkiem jakis opor byl to pasuje)..mialem na sczescie orginalny cylinder z glowica i tlokiem wiec zalozylem i zagrala maszyna..teraz musze jeszcze uszczelki pozamawiac i bede mogl skladac sprzet.. jeszcze pytanie odnosnie tej kompresji jaka powinna byc prawidlowa wartosc dla mojego skutera tak zebym na przyszlosc wiedzial i sie tak juz niemotal..i i na koniec na przyszlosc jakbym chcial zalozyc wiekszy cylinder to jaka marke i model preferujecie?.. to na tyle pzdr