Opinie na temat cyla airsal sport 50cc (alu)
|
manieks818 |
Dodany dnia 12-05-2013 17:01
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Witam. Wiem ze tematy były juz na temat tego cylka ale nie moglem znaleźć . I chciał bym zadać parę pytań bo przymierzam się do zakupu tego cylka ;D. A wiem ze na forum osoby posiadają taki cylek w katanie
Wiec pierwsze pytanie jest taki jaka jest żywotność takiego cylka ?
Ile km trzeba go docierać ?
Jak tam z mocą?
i ostatnie pytanie jaki najlepszy olej będzie do katanki . Bo ja śmigam i wlewam olej 2t semisynthetic. I czy lepiej zmienić olej do tego cylka na pełen syntetyk ? |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 12-05-2013 18:00
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Powiem Ci tyle mam ten cylek docierałem go 150km wiec tak ma moc prawie nieodczuwalnie mniejsza od 70cc malossi wiec dla mnie to rewelacja jak na 50 tyle ci moge powiedziec ze jest zaejbisty i tyle ;p jezdze nim troche i nie narzekam a olej to mobil 2t leje i tyle ;p ale polecam ci w 100% airsala 50 |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 12-05-2013 18:14
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
to jeszcze zalezy czy ac czy lc
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 12-05-2013 18:44
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
katanka to ac 2005r stara buda . Właśnie myślałem nad tym cylkiem bo mój się już pomału kończy traci sile ;/. I dlatego napisałem temat bo chciałem się zorientować jakie opinie są o nim |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 12-05-2013 19:27
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
AC czyli lipa arnold mial i grzało mu sie to na airsalu wiec nie montuj ja mam lc wiec dlatego jest pro ;p |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 12-05-2013 19:37
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
no ale zwykły cylek bardziej się będzie grzał niż aluminiowy . a jak nie to się zrobi chwytak powietrza i powinno być git |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 12-05-2013 20:15
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
No to może ja się wypowiem na ten temat
Miałem dokładnie taki cylinder, kupiłem go okazyjnie wraz z wałem i paskiem od kolegi z tego forum Ponoć miał przejechane 30km, wyglądał jak nowy, tak samo wał, dokupiłem nowe uszczelki, łożyska, wariator, sprzęgło, gaźnik 17,5 i poskładałem...
Przez pierwsze 150km starałem się go oszczędzać i nie odkręcać pełnej manetki, w końcu zacząłem ostro jeździć...
Po odpaleniu pierwsze 500m świetnie, niestety później robiła się lipa, słabe starty, gorszy Vmax i ogólnie potrafił na pełnej manetce i prostej drodze nagle tracić prędkość...
Na zimnym potrafiłem go bujnąć do 90-95km/h (długie przełożenia 10 obr dzwonu), z górki przełamałem kilka razy 100km/h Niestety, jak się nagrzał, to marne 70-75, w skrajnych przypadkach na chwilę nie był w stanie przekroczyć 60... Start w porównaniu do rakiety na zimnym był straszny, ruszałem ostatni z pod świateł - porażka, pozbyłem się całego silnika i kupiłem rozbitka LC, poskładałem na Gilardoni/Italkit 50 alu i już w okresie docierania czuję przepaść pomiędzy Airsalem
Nie wiem, nie będę tutaj nikogo oskarżał, ale może był źle traktowany zanim go kupiłem, może to wadliwy egzemplarz, może ja popełniłem jakiś błąd, w każdym razie gdybym mógł cofnąć czas nie pakowałbym się w tuning Morini, a już na pewno AC, za cenę nowego Airsala pewnie dostaniesz cały zestaw na swapa LC albo rozbitka z tym silnikiem Może i nie będzie jeździł jak Airsal, ale będzie to pewniejsza i bardziej rozwojowa jednostka
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 12-05-2013 21:51
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Znaczy ja nie chce jakiegoś konkretnego tuningu. skuterem to jeżdżę do kolegi lub nad wodę no i czasem śmigam z kolega . i jeszcze pytanko czy seryjny wal by wytrzymał do tego cylka ?. Bo planowałem wsadzić 70cc ale to jeszcze bardziej chyba będzie się grzało ?
Edytowane przez manieks818 dnia 12-05-2013 21:54 |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 12-05-2013 22:10
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
tak , aluminium się bardzo szybko nagrzewa , i w trasy dłuższe się ac nie nadaje bo zaraz cały silnik aż kipi . Tak jak napisał arnold w zimniejsze dni albo na krótkich odcinkach to może być fajnie z jazdą ale jak masz słoneczny dzień +30 stopni to lepiej nigdzie się nie ruszać bo pod górkę jakąś większą aż wstyd jechać bo katana idzie z 20km/h , bynajmniej ja tak mam na power force aluminium . Ale to nie tak że są same - bo aluminium równie szybko oddaje ciepło więc 5 minutowy przestój i dalej można śmigać ja również będę musiał za jakiś czas podjąć wybór między arisalem 70 a malossi 70 i nie wiem jak z tym żeliwniakiem jest , pewnie trochę wolniej się nagrzewa ale czy da się nim dłużej pojeździć i czy na pewno lepszy jest od arisala to nie wiem. A co do wału to ja bym zaryzykował i kupił 70, puści to puści a może będzie jeździł latami to jak na loteri
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 12-05-2013 22:43
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
myślałem ze aluminium będzie lepsze od zeliwniaka a jednak się myliłem. najwyżej 70cc zeliwniak i do tego chwytak powietrza zrobię . Niby jak kupiłem katanke to ona miała 70cc tylko ze nie wymienił łożyska igiełkowego i sie posypało . Niby poprzedni właściciel mówił ze korbowód jest top racing .
Edytowane przez manieks818 dnia 12-05-2013 22:49 |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 13-05-2013 16:51
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
za 4 stówki kup malossi 70 i masz pewniaka jest to jeden z najlepszych 70 sport do katanki ja mam AC i kupiłem całkiem nie dawno chyba z tydzien temu i kp jest odczuwalny a i 10 tyś km powinien wytrzymać a jak zatrzesz to szlif i ogień
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|