Odrecanie śruby od wariatora
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:36
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Witam
Mam pytanie jak odkrecic srube od wariatora ;D
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 50cc
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Rolki Polini(5,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
~Tłumik Technigas Next-R
~Filter Stozkowy Polini
Tuning Optyczny:
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Białe klosz tył ST8
Kopka ST8 Carbon |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:43
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
zdejmujesz dekiel i jeśli masz ac to z drugiej strony odkręcasz wiatrak i blokujesz śrubę od magneta kluczem , i gdy będzie już wał zablokowany to klucz nasaduwka 17 i odkręcasz stukając nie mocno młotkiem aż śruba puści
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:45
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Mam katane LC ;d
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 50cc
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Rolki Polini(5,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
~Tłumik Technigas Next-R
~Filter Stozkowy Polini
Tuning Optyczny:
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Białe klosz tył ST8
Kopka ST8 Carbon |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:50
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
to musisz jakoś zablokować wario , najlepiej specjalnym do tego kluczem które chodzą po około 30zł lub są inne sposoby ale ja ich nie znam
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:52
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Wlasnie chce tego uniknąc zeby nie kupywac tego spcjalnego klucza ;D
Jak by ktos wiedzial jak odkrecic to prosze pisac
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 50cc
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Rolki Polini(5,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
~Tłumik Technigas Next-R
~Filter Stozkowy Polini
Tuning Optyczny:
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Białe klosz tył ST8
Kopka ST8 Carbon |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 05-11-2012 20:56
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
pneumatem JA blokuję wkładając jakiś śrubokręt pomierzy karter a trybki koła zębatego od startera
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
grzegorz44221 |
Dodany dnia 05-11-2012 20:57
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 13.07.12
Pomógł: 0 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Ok sproboje ;D
A jak wyglada sprawa z zakrecaniem ;D?
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 50cc
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Rolki Polini(5,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
~Tłumik Technigas Next-R
~Filter Stozkowy Polini
Tuning Optyczny:
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Białe klosz tył ST8
Kopka ST8 Carbon |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 05-11-2012 21:23
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
a ja odkręcam to tak. biorę żabkę czy jak to się nazywa(taki regulowany klucz-kleszcze po niemiecku griefzange), chwytam za zbierak i jakoś blokuję o karter, ew. kolega trzyma, później biorę grzechotkę z odpowiednim kluczem i 1 metrową rurkę, nakładam rurkę na rączkę grzechotki i powoli naciskam na sam koniec. Odkręca się tak lajtowo że w ogóle siły nie potrzeba. a młotkiem nie polecam bo duża siła oddziałowuje w krótkim czasie i niszczy się wał, klucz i łożyska.
Z zakręcaniem tak samo
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 06-11-2012 12:14
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Bierzesz klucz oczkowy 32 nakladasz na zbierak kopki i pozniej klucz nasadowy 17 i nakladasz na nakretke;p
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 06-11-2012 13:46
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
ja sobie zrobilem ze starego klucza pełnego 32 taki mocny klucz co mi wchodzi idealnie i potem biore grzechotkę z nasada 17 i jazda nawet nie trzeba się siłować
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 06-11-2012 17:09
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
http://www.forum....?p=1646405
tutaj masz
Edytowane przez dawidzio28 dnia 06-11-2012 17:56
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|