Katana by Tadzik
|
tadzik12 |
Dodany dnia 10-08-2012 18:49
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
Dobra złożyłem ,
łapcie , za niedługo się pochwale nim |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 10-08-2012 19:09
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
szkoda ze to replica ;/ |
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 10-08-2012 19:18
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
no ej ale ważne że s6 i tak tanio
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 10-08-2012 21:38
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ale wiesz jak by nie replica to i pod 70 by był no zobaczymy co to bedzie jak zlaozysz |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 10-08-2012 21:42
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Patrzę i patrzę i co raz bardziej mi się podoba ten Stage
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 10-08-2012 21:50
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Czekamy z niecierpliwością xD
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 10-08-2012 22:09
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
ciekawe jak to się zgra z Tecem |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 10-08-2012 22:40
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
replica jest dobrym wydechem wysokoobrotowym, ale wario sport musisz mieć i do tego twardsza centralka i lekkie rolki, i muła z miejsca masz gwarantowanego na tym wydechu, tak poza tym to stage6 streetrace z replica się ładnie zgrywa, więć i do 70 podpasi
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 10-08-2012 22:43
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
wysoko obrotowy jest czy wał wytrzyma
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 10-08-2012 22:44
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
nie miałem styczności z tym wydechem przy morini, ale np. w aeroxie on chodził dobrze na wariatorze seryjnym albo stage6, bo na wariatorach typu malossi czy polini to nie szło wyregulować skutera i chodził dużo gorzej jak na serii..
pewnie, że wał wytrzyma..
to że wysoko obrotowy to nie znaczy, że wał rozpieprzy bo wydech obrotów nie dodaje a wały są robione pod daną ilość obrotów silnika i mają je wytrzymywać..
Edytowane przez kefir95_95 dnia 10-08-2012 22:45
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 11-08-2012 11:06
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
Jakie wy tu pierdoły pieprzyciy... japierdziele.
1. To że jest wysoko obrotowy to znaczy że pozwala cylowi kręcić wyższe obroty. Nie wału nie roz[cenzura]i.
2. To że to replica to nic nie znaczy, ie znaczy że jest gorszy/słabszy bo s6 pro jest pod sport/racing a pro replica pod seria/sport.
3.Ktoś napisał że trzeba wjebać sport wario, sport sprzęgło i inne pierdołu. NIE! nic nie trzeba. Inne roleczki, sprężynki, centrala i masz buta jak na sport wario. Zgadzam się z kefirem bo w p/g też daje kopa i zgadzam się że chodzi dobrze na wario zwkłym i na s6.
REGULACJA, REGULACJA I JESZCZE RAZ REGULACJA! trudne ale do ogarnięcia.
Edytowane przez BERCIU dnia 11-08-2012 11:08
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 11-08-2012 17:36
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
thx BERCIU
Dziś trochę mi się nudziło więc poszedłem do garażu i przypomniał mi się artykuł z mielocha o przeróbce oryginalnego filtra na stożkowy , więc postanowiłem spróbować no i zobaczcie jak wyszło
|
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 11-08-2012 22:07
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
oooo o takim czymś jeszcze nie słyszałem weź mi daj link do tego artykułu ta tak zrobie sobie
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 11-08-2012 22:16
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
piotrek131353 ,http://www.forum....p?t=262174
Edytowane przez tadzik12 dnia 11-08-2012 22:16 |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 11-08-2012 22:20
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
dzięki
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 13-08-2012 22:45
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
więc tak dziś doszedł Tec Eco 50 , odrazu rozpakowałem i zabrałem się za składanie , ale pierwsze co mnie zdziwiło ze po wyjęciu cylka z opakowania , nie mogłem wyjąć tłoka z niego , musiałem go lekko wybijać młotkiem , po wyjęciu tłoka spojrzałem na cylek a tu same ryski , jakby ktoś go sobie szlifował w środku papierem 2000 . :/ potem juz założyłem tłok , pierścienie itp , zakładam cylek , chce włożyć tłok do niego a tu lipa , wgl z pierwszym pierścieniem był już problem , pomagał mi wujek mechanik ale jakoś poszło , potem z drugim już był problem trzeba było zablokować tłok i wbijać cylek na niego , no i wszystko złożyliśmy a tu lipa tłok stoi w miejscu nic sie nieda zrobić , nawet kopnąć! pierścienie były dobrze założone , wygląda na to że cylek ma za mały kanał . Zakładałem już różne cylki tłoki i nigdy nie spotkałem się z takim czymś . I nie pisać mi o jakimś szlifie lub coś nie po to kupywałem żeby odrazu go dawać do szlifu. Poprostu go odsyłam i zamawiam inny.
Edytowane przez tadzik12 dnia 13-08-2012 22:53 |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 13-08-2012 23:24
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Ryskami się nie przejmuj a co do tłoka to może posmaruj go olejem
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 13-08-2012 23:26
|
Coś wiem
Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
|
już smarowane wszystkim było ale jak on nawet ledwo co sie rusza bez pierścieni :/
Edytowane przez tadzik12 dnia 13-08-2012 23:27 |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 13-08-2012 23:28
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
U mnie koledze też wogóle nie dało się przepchnąć a jak wepchną tłoka to młotkiem trzeba było wybija, ale ja porządnie kopną to odpalił przejechał sie i chodziło
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 13-08-2012 23:31
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Muszę Ci powiedzieć, że też miałem Tec Eco. Zdziwiłem się, że tłok strasznie ciężko wchodzi, ale wszedł. Nie ma co czekać, ja bym cyla odesłał.
Ps. Po 1000km. Zamek w tłoku pękł, pierścień się obrócił i cylek padł
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|