Likwidacja muła z miejsca i zwiekszenie vmax
|
Waldekk |
Dodany dnia 23-07-2012 09:34
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Witam mam problem z swoją kataną jest to wersja lc. Wymieniłem jej tłumik na tecnigas II i rolki na 5g bo na wcześniejszych nie dało sie jechać praktycznie i vmax wzrósł z 60 do 70km/h ale katana ma mega muła z miejsca. W serwisie gdzie wymieniali ten tłumik powiedzieli mi że cylinder ma bardzo słabą kompresje.Zastanaiałem się i wymysliłem takie zamówienie: http://www.shop.m...6727.bhtml + http://www.shop.m...1035.bhtml na muła.. Oraz na poprawe vmaxu http://www.shop.m...6827.bhtml tylko jescze dzisiaj sprawdze czy 22mm czy 17mm oraz wtórne od aprili sr. Mam jescze jedno pytanie co do tych wtórnych koleś od którego chce kupić powiedział że ma silnik minarelli nie morini te porzełożenia będą pasować? Oraz jeżeli będą na ten sam wałek np 22mm to już nie trzeba nic przebijać? Tylko odrazu można zakładać? |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 23-07-2012 10:21
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
jeżeli już kupujesz cylinder to zastanów się nad airsalem 70ccm, bojest wielka różnica... a przełożenia muszą być z morini!
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 23-07-2012 11:00
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Ok dzięki bo bym kupił te przełożenia bo myślałem ze jak od sr to napewno będą pasować. Ten zestaw co podałem to myśle ze łacznie z robocizną więcej kasy nie wycisne a do 70 trzeba byłoby kupic jescze wał bo stary ma bardzo duży przebeig i by razej nie wytrzymał z 70. |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 23-07-2012 12:08
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
zwykłe 70cc sporty pn. jak Malossi sport 70cc kreci bardzo podobne obroty , wiec wał jako tako powinien wytrzymać , wystarczy tylko łożyska wzmocnić ii kupic jakis gaźnik 17,5
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 23-07-2012 13:51
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Kup 70cc Airsala, przydałby się też jakiś wał, no ale można obejść bez tego. Wrzuć jakiegoś Arreche 17,5mm, regulacja i latasz paczke spokojnie.
Przełożenia od morinni czyli to są Aprile SR które wychodziły na Ditech, z tego co dobrze pamiętam. Jak nie chcesz nowego cylka, to szlif, tłok new meteor i jechane.
Polecam 70cc xd
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 23-07-2012 17:17
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Hmm mój wybór padł jednak na airsal 50 budżet mam naprawde bardzo ograniczony więc nie moge sobie pozwolić na 70 + jescze gażnik za 200-300 zł a jakby jescze wał nie wytrzymał to już wogóle katastrofa. Ale oprócz tego że mam zepsuty cyl dzisiaj kolejna rzecz sie zepsuła ;/ Wczoraj normalnie licznik pokazywał, dopiero jak wracałem do domu to zauważyłem że wskazówka zaczęła strasznie wariować i sie kołysać, a dzisiaj już wogóle przestał działać licznik co moze być tego powodem? slimak się zepsuł czy coś z linką? Jakby co to linka była wymieniana niecały rok temu we wrześniu więc powinna być prawie nowa |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 23-07-2012 18:56
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
popatrz bo mogła Ci się wykręcić linka..
albo jakaś felerna..
a jak nie to odkręcasz nakrętkę od śruby trzymającej koło i delikatnie wysuwasz ją żeby tylko ślimak się zesunął i sprawdzasz jak chodzi i czy są zęby całe..
albo poprostu popatrz na koło.. przy kole jest taki jakby rowek na taką blaszkę ze ślimaka co go napędza i zobacz czy ona jest, bo mogła albo się urwać albo poprostu odgiąć troszkę do góry i zleciała z tego rowka
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 23-07-2012 22:53
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
zęby sie napewno zjechały
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 24-07-2012 09:34
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
heh co do muła jest on spowodowany wydechem sportowaym niech zgadne jest cios takiego muł i potem przy 20km/h zaczyna ciagnac jak pojebany czyli wtedy łapie rezo jedynym sposobem na usuniecie muła to 70ccm wiem bo sam z tym walczyłem wymieniałem sprzegła sprezynki rolki paski gaznik filtr króciec membranki i nic xd dopiero poliniak 70ccm załatwił sprawe ;p co do licznikia to zapewne sprawa ślimaka zobaczy czy nie wypadł z zabespieczenia z koła jak nie to masz slimak do wymiany co do cyla przeciez airsal 50 a 70 ccm ma różnice w kwocie 30zł wiec moim zdaniem warto dołożyc te 30zł i miec 70ccm wału nie musisz zmieniać pod poziom sport wystarczy łożysko igiełkowe póżniej kupisz jakis używany wiekszy gazior i masz rakiete ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 24-07-2012 10:21
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Jednak z tym licznikiem odkręciła się linka przy liczniku naszczęście. Chociaż problem dalej jest bo igłą z licznika tak się cały czas odchyla w obie strony czyli np jade 70 za sek jest 68 potem 72 potem znowu 70 i tak cały czas |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 24-07-2012 13:37
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
moze być linka gdzieś obszczępiona i ją tak jak by obkreca, odkreć linke tam od koła i pokreć nią , czy idzie głądko czy jak
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|