Postów: Data rejestracji: 01.01.70 Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Witam, posiadam Suzuki Katana AY 50 (chłodzona powietrzem).
Moja katana po naprawie jedzie tylko 30Km/h gdzie przed wymianą silnika i spaleniem instalacji jechała ponad 70Km/h i moje pytanie brzmi jak mogę wrócić do starych osiągów albo chociaż do 55Km/h?
Dodam jeszcze że pojemność teraz mam 75CC oraz wymieniłem filtr powietrza na stożkowy oraz wariator na sportowy i tłumik na odblokowany (rolki 5gr - Na tych najlepiej jedzie).
Mam też jedno pytanie ponieważ gdy zmiejsze mu dopływ paliwa w gaźniku to robi się jeszcze słabszy i jedzie wtedy tylko 20 Km/h a jak mu zwiększę to czasami nawet wyciąga 40 Km/h ale za to się zalewa.
Czy wymiana dyszy głównej by pomogła? dodam jeszcze że masz trochę krzywy przeciwtalerz wariatora ale go już zamówiłem.
Postów: Data rejestracji: 01.01.70 Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Postów: Data rejestracji: 01.01.70 Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Okazało się że tłok był wadliwy i oszukany ponieważ mechanik zapewniał mnie że jest tam włożony tłok 70cc a po rozebraniu zobaczyłem że jest tam tłok 49cc więc zamówiłem 70cc i teraz mam do was pytanie, co mam zrobić jeszcze aby skuter leciał ponad 40km/h?
Wróć do fabrycznego filtra, bardzo ważna jest właściwa proporcja paliwa i powietrza. Po wymianie Filtra na stożkowy trzeba włożyć większą dyszę bo prawdopodobnie nie uda Ci się wyregulować gaźnika na dyszy gdzie gaźnik pracował z fabrycznym (oryginalnym) filtrem
Postów: Data rejestracji: 01.01.70 Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1