Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: rozwiercenie kanałów w cylindrze
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 13

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios33 tygodni
MACHoo34 tygodni
Aroni49 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900118 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek203 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
rozwiercenie kanałów w cylindrze
k4t4n4
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 07:51
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
siemano mam pytanie co sądzicie o rozwiercaniu kanałów w cylku? robił to ktoś? ja słyszałem ze takie rozwiercenie kanałow może dać ok 2-3 konie ;D a wy co na ten temat myslicie warto?
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
pimpek11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 08:50
Awatar

Doradca


Postów: 628
Data rejestracji: 07.02.11
Pomógł: 2
Skąd: Dobrzyca


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
szkoda cylka może da coś ale już będzie się szybciej zużywał . a jak da to na pewno nie 2-3 konie tylko max 1\3 konia
 
Aroni
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 09:58
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Haha...1/3 KM? Dajmy taki przykład: Masz cylek Polini Evolution 50ccm - moc nominalna +15 KM...I czym ten cylinder różni się od seryjnego? Rozstawieniem i wielkością kanałów, wielkością i wysokością okna wydechowego, kątami nachylenia kanałów płuczących...pojemność masz taką samą...Co możemy wywnioskować? Przez profesjonalny porting możemy uzyskać nawet ok 10 KM na seryjnym cylku...15 raczej się nie uzyska, gdyż będziemy mieli pewne ograniczenia w konstrukcji naszego cylindra, aby przerobić go jak np Polini Evo. Oczywiście to wszystko w dużej mierze zależy również od innych podzespołów silnika: gaźnik, kanał ssący (króciec), pojemność komory korbowej, no i wydech na końcu. Jeśli wszystko ładnie wyliczysz i przerobisz, masz rakiete na seryjnym cylindrzeSmile

Aa, no i chyba logiczne, że cylinder będzie się jednak szybciej zużywał.
Edytowane przez Aroni dnia 13-03-2011 10:00
 
k4t4n4
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 10:34
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
aa tam i tak planuje wsadzic 70 ale to pozniej i narazie se chce powiekszyc te kanały i raczej napewno to zrobie ;D 40 zł to nie az tak duzo z może zwiekszyc dużo moc ;D dzieki aroni ;]
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Luki
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 10:37
Awatar

Początkujący


Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No ale po takim rozwięrcaniu potrzebny jest chyba szlif o ile się nie myle ;> ?
 
k4t4n4
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 10:51
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie po co niby szlif?Grin
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Luki
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 10:54
Awatar

Początkujący


Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wydawało mi się że tak coś słyszałem ale jak nie potrzebny to sorry za wprowadzenie w błąd Pfft
 
k4t4n4
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 10:56
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
heh spoko ;p
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Aroni
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 11:32
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tylko wiesz...to nie jest takie hop siup. Wszystkie modyfikacje muszą być poprzedzone różnymi wyliczeniami i dostosowane idealnie do twoich podzespołów. Jeśli będziesz tobić to na oko, to nie wiadomo jakie to da skutki...może będzie chodził lepiej, a może gorzej.
 
k4t4n4
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 12:39
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ale to nie ja bd robił mam znajomego który własnie sie tym zajmuje i tak myslałem zeby te okna powiekszyc o ok 1,5 mm co myslisz?
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Aroni
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 13:43
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
O 1.5 mm w którą stronę i które okna? Ogólnie rozwiercanie kanałów na boki da Ci lepsze napełnianie komory spalania i lepsze płukanie cylindra (możesz rozwiercić okna na max 0,6 średnicy tłoka). Podnoszenie okien zmieni zakres obrotów, w których silnik będzie dysponował największą mocą. Podniesienie okna o 1mm zwiększa zakres pracy silnika o ok 1000 obr/min. Jest to już spora różnica, więc jeśli masz możliwość, radziłbym robić te modyfikacje stopniowo tzn. po trochu przerabiasz, testujesz, jeśli jeszcze Ci czegoś brakuje to dalej rozwiercasz. I lepiej pilnuj tego, aby nie zmienić kątów napływania (nie otwarcia) kanałów przelotowych, bo to może zniszczyć całą pracę nad cylindrem.
Edytowane przez Aroni dnia 13-03-2011 13:45
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
80 km/h na seryjnym cylindrze Eksploatacja i naprawa 9 05-03-2013 21:36
rdza na cylindrze Tuning Mechniczny 5 30-07-2012 13:54
OLEJ W CYLINDRZE Eksploatacja i naprawa 14 30-07-2011 22:29
prog na cylindrze Ogólne 6 02-01-2011 16:48
Opiłki po zatartym cylindrze. Eksploatacja i naprawa 13 03-08-2009 14:43
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki