Niektórzy na tym cylku jeżdżą i nic się im nie dzieje
ale lepiej dołożyć stówke (jak masz sianko) i kupić malossiego albo polini
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Ja mam na sell tylko nie wiem czy masz AC czy LC bo mówiłeś że AC to już nie wiem a pokazujesz LC
mam jeszcze pytanie do fafner99
Mój setup:
-Cylinder Malossi sport 70ccm
-Wydech Leo RR
-Gaźnik Dell'orto 17,5
-Wario Polini Speed Control
-Sprzęgło Polini 2G Evolution
-Filtr Polini Air-box
-Rolki 3.7g
-Sprężyna dociskowa Stage6 Hard (twarda)
-Pasek Malossi KEVLAR
nie trzeba było ci wału sportowego ani nic ? bo sie zastanawiam na 70 cc i nie wiem własnie czy mi wał wytrzyma
Nie opłaca sie dokładac do zadnego malossiego ani polini i nie 100zł tyko 200. Ja mam cylinder własnie z tej aukcji i jest znakomity. I kto powiedziałem ze jest chiński? Sam to wymyśliłeś? Pomyśl logiczne kupisz cylinder np polini zapłacisz 700 zico i co ci z tego? nie lepiej kupic POWER FORCE i do tego jakis sportowy wariator? Ja na tym cylu zrobiłem juz 2000 tys km i Ani razu mnie nie zawiódł.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....