Ehh... To jest wersja na wtrsyku. To musisz pojechać do salonu żeby Ci wgrali odblokowaną mape wtrsyskowa, ale na początek jeszcze scignij blokade z tłumika i wariatora.
a mozesz mi powiedziec jego nazwe bo na zadupku z obu stron pisze katana R a na silniku di-tech.? wiec czekam na odp.ale dzieki za ta odp. to ile moze pójsc po zdjeciu obu tych blokad? czekam.
To jest Suzuki Katana R Di-Tech. Możesz mieć jescze blokady na przekłądniach, po zdjeciu wszytskich blokad łącznie z przekładniami myślę 80-85 km/h na prostej (bo tyle smigają SRki Ditech)
wiesz do piero co go kupilem 2 dni temu. wiec nie bede jeszcze w niego ladowac kasy. zdejme tylko te blokady co sam sobie z nimi poradze.to ile poleci po zdjeciu tych co sam dam sobie z nimi rade?
jechalem nia dopiero 60km/h wiec chyba na przelozeniach nie ma blokady . ma napewno na tlumiku . dzieki za odpowiedzi . moze to dziwne zeni o niej nie wiem ale to z niemiec kilka dni temu przywiezione i to jeszcze nie przez tate
O fuck rozebrałem wczoraj silnik i jest do remontu jest 1 mm luzu na łożyskach na wale. a nie wiem jaz z przelozeniami ale jest blokada na wariatorze. mialem ja zdjac zdejmuje wario a tam 1mm luzu. powiedzcie gdzie mozna kupic czesci di silnika do mojej katany. ?
a ja co prawda mam katane AC 2002 była kupiona w salonie i powiem tyle jak miała blokady to nie wycągała więcej niż 44km/h nawet jak byłem pochylony i z jakiej małej górki jechałem. Po zdjęciu blokady z wariatora<podkładki/tuleji> rozwiercenia krućca, wycięta kicha z wydechu jechał 76km/h-80m/h i świetne przyśpiesznie do 70km/h
A tak wogóle w których katanach są blokowane przełożenia bo raz czytam że 2003 i 2004 a innym raze czytam na wszystkich nowych modelach a jak już odpowiadacie to napiszcie skąd macie informacje
z tymi przełożeniami to nie jest nic pewnego. Na forum często padały słowa że że wersja moviestar nie jest blokowana tylko. Ale jak sie sam przekonałem moja wersja wr też nie jest blokowana.
Ja tez sie mocno nad tym zastanawiam czy to nie mit. Ostatnio jak porownywalismy z BoniemBOSS przekladnie z Aprilii i Katany okazalo sie ze maja tyle samo ząbków i na oko identyczna średnicę. Jak tylko kupię żabkę i zdejme tylne koło to przekonam sie na 100% jak to jest z tymi przekładniami. Ciekawe wogole skąd wzięła się ta informacja o blokadach na przekładni - ja mam taka teoie ze po prostu silnik Morini jest trochę słabszy od Piaggio / Minarelli i nasz skuter dlatego wolniej jeździ. Oczywiscie blokady w wersji MOF z niemiec są na 100% ale w zwykłej Katanie - zaczynam się zastanawiac
wiesz że to jest możliwe że katanki są blokowane na przełożeniach ale tak naprawde nie wiadomo które modele są zblokowane..... To dopiero wychodzi po tym jak zaczynasz tunować scoota. Ale patrząc na artykuł na naszej stronie to po wymianie przełożeń katana zyskała na prędkości, przyśpieszeniu i na mocy
Ale wymiana byla wlasnie na przelozenia tuningowe -> w Aeroxie jak zmienisz przekladnie na tuningowa tez odczuwasz roznice. I to mi wlasnie daje do myslenia. Ciekawe czy ktos kto ma Katane Telefonica Movistar albo inna "niezablokowana" moglby policzyc ząbki w przekładniach - to by wiele wyjasnilo
Edytowane przez jackass dnia 04-11-2007 15:25
ja niby mam wr napewno nie zablokowaną na przełożeniach bo leci mi ile leci ale nigdy jeszcze tam do przełożeń nie zaglądałem. i narazie mi się nie chce bo trochę zimno zaczęło sie robić i nie mam czasu zabardzo