siema , pomocy ! regulowałem gaźnik w katanie w sumie niewiem po co bo szła ładnie ale od jakiegoś czasu już wolniej dochodziła do v-maxu i był on mniejszy o 5 km/h niż zwykle ...więc reguluje ją dzisiaj , jeżdże se po wsi i reguluje co chwile i jest gorzej niż było ;/ , a niepamiętam jak był ustawiony wcześniej ;/ , mógłby ktoś doradzić tak o ile obrótów mam dokręcić/odkręcić śrubkę od mieszanki/obrótów , tak pod mój setup ? , bo poddaje się, jest źle ;( , już tak płynnie nie ciągnie jak przedtem ;/;/ pomóżcie , proszę !
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
Skąd mamy wiedzieć jak powinieneś mieć dokręcone śróbki... Każdy silnik, nawet na takich samych częściach może inaczej reagować na każdą zmianę w gaźniku. Nie martw się, skoro tylko kręciłeś śróbkami to raczej nic nie mogłeś uszkodzić, trochę cierpliwości i uda Ci się go wyregulować. Dokręć obie śróbki do końca, potem odkręcaj o 0.5 obrotu śróbkę mieszanki, a następnie szukaj optymalnych obrotów przez wykręcanie śróbki "obrotów", potem sprawdź jak chodzi ( czy wkręca się na obroty i z nich płynnie spada), następnie powtarzaj czynność aż znajdziesz to najlepsze ustawienie.
A i regulacji należy dokonywać na ciepłym silniku. Skuter nie od razu reaguje na zmiany położeń śróbek, więc zawsze się trochę przejedź. To tyle
Przeskocz do forum:
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)