Siema. Miał moze ktos w katanie przerabiany ten dekiel od waria? W sensie ze wiercone i jakies tam motki. Ja mam w planie zrobic cos takiego jak jest w silnikach p/g np. w NRG, SR, Runnerce. Wlot zimnego powietrza na wario a tyłem u dołu sobie wychodzi. Bo u mnie w katanie jak sie nagrzeje wariator i sprzeglo... v-max 30. Nie chce sie wkrecic na obroty;/ Musze cos z tym zrobic. Doradzcie cos
http://www.polska...R_50/70242 Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Możesz nawiercić kilka dziur na pokrywie tak gdzie jest to wypukłe po tej stronie co jest sprzęgło tylko będziesz musiał coś dać koło tych dziur żeby piasek się nie dostawał.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza