Otóż chcem się dostac do pradnicy i napotkałem opór ze strony magneta a mianowicie. Posiadam ściągacz do niego lecz śruby w magnecia sa wyrobione i nic nim nie zdziałam. I oto rodzi się pytanie jak zdjąć magneto bez ściągacza macie jakieś domowe sposoby ? Męczyłem się ostatnio 2 godziny i nic to nie dało nawet na chama... Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuje OloKSuzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
O kurcze... nie chce mi się ciąc dzwon... Moge tak zrobić że przewierce magneto i nagwintuje np na "12" ?
Może jeszcze inni użytkownicy się wypowiedzą ?
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
niestety niemozesz rozwiercić na wikeszy wymiar dziur ponieważ te śrubki co się wkreca ( przy LC napędzają koło pompy wody) nie będe wtedy pasowały jak rozwiercisz dziurę na większy gwint. najlepiej bedzie wywiercić nowe dziury nagwintować i po problemie tylko musisz je spasować żeby pasowały później na to koło pompy wody
PS. jezeli nie zrozumiałes mojej wypowiedzi to pisz na gg 3150862
też przerabiałęm ten problem;p
Cały silnik na części TUNING !!!!
Odporna morda i pięści twarde Charakter z podwórka trzymają gardę Waleczne serce i głowa na karku Ciężkie treningi, by wyjść bez szwanku... MMA!!!
Kolego ja mam wersje AC tak więc chyba nie mam tego problemu o którym mówisz. Sorry że wczesniej nie napisałem że mam wersje chłodzoną powietrzem...
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%