Posiadam skuter Suzuki Katana R z 2001 roku ze zdjętymi wszystkimi blokadami (wymienione przekładnie), tłumikiem Hebo New Performer 2004, wariatorem Hebo Next Generation oraz sportowym sprzęgłem Polini z zamontowanymi czerwonymi sprężynkami +50% oraz niebieską sprężyną centralną +15%.
Chciałbym wymienić w nim cylinder na jakąś sportową 70cc która będzie dobrze chodzić na oryginalnym wale. Rozważałem kupno cylindra Metrakit 70cc albo Polini 70cc. Chcę aby skuter miał dużo więcej koni czyli coś około 10-11KM i większą prędkość maksymalną.
Boniu, według mnie nie lepiej by było kupić jakiś gaźnik większy i dopiero o cylku pomyśleć?? Do większego gaźnika możesz wogóle inny cylinder i tłok kupić i o wiele mocniejszy bedzie skuter.
Chłopaki nie chcę cylindra o większej mocy ani innego gaźnika ponieważ 10KM w zupełności mi starczy. Chcę zamontować cylinder Metrakita oraz zmienić dysze w oryginalnym gaźniku. Mój przebieg to około 18000, mam nadzieje że wał nie pęknie na tym nowym cylindrze.
Jak myślicie jaka dysze włożyć po zmianie cylka jak teraz mam 72?
@Straszak2 Ile Ci leci Twoja katana na v-max z tym cylindrem HEBO?
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 08-08-2007 12:30
po pierwsze to nieiwedzialem o tych blokadach poniewaz nieinteresowalo mnie to a cylek misie zatarlwiec kupilem nowy itakjuz odrazu podzespoly potrzebnego do niego no i teraz jakmam troche kasy bede kupowal przelozenia ja mam nadzieje ze 120 mi poleci bo i tak chybajeszcze jakies lepsze czesci dokupie