jak kupiłem katanę to na seryjnym wydechu latała z górki do 80 na godzinę – była rzekomo całkiem odblokowana – jednakże to było z górki , na drodze płaskiej około 65-69 na godzinę. Potem ten wydech się zepsuł zardzewiał pozatykał wiec kupiłem Hebo performer. Katana nabrała mocy ale przyspiesza tylko do 55 km na godzinę i szybciej nie jedzie.
Po drodze zepsuł mi się wtrysk , ale on został wymieniony na nowy (końcówka się przepchała a przy wyjmowaniu została złamana więc kupiłem nówkę końcówkę z Włoch więc wtrysk bosko działa) a poza tym wymieniłem tylko świecę 2 razy. Tak więc wszystko powinno było chodzić ładnie a tu lipka bo po zmianie wydechu powinien był przyspieszyć. Rolki były oryginalne może dlatego go blokowały (11gram) ale po zamianie na 6.5 gr skuter zaczął wyć jak dwa obok siebie (bardzo głośno) i oczywiście jeździł ale do 59 km/h
Do tych rolek zmienione zostały sprężynki na top racing czerwone +30% , więc myślałem że osiągi się poprawią a tu nic a dodatkowo silnik dostał wibracji jakichś niespodziewanych i przy przyspieszaniu drży cały jak oszalały.
Mam rolki do regulacji więc spróbuję włożyć jeszcze 8,5 grama i będę wiedział co dalej. Czy te drżenia mogą być spowodowane tylko innymi sprężynkami w sprzęgle? Może ktoś ma ditecha i może mi powiedzieć co zrobić żeby miała większego kopa bo przyznam szczerzę że przesiadam się na jakieś sztuki z gaźnikiem i wydaje mi się że latają lepiej niż mój wtrysk.
Z tego co ludzie piszą to powinna seryjna w pełni odblokowana jeździć 75-85 km/h tak więc moje ledwo 60 to zdecydowanie za mało. Nie mam seryjnego wydechu bo był truflem do wyrzucenia. Może to jakieś jeszcze nie zdjęte zabezpieczenie? Jednakże mówię ze z górki wg licznika leciał 80 zamknął licznik więc nie wiem co dalej :0)
Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź wskazówkę
pozdrawiam
Edytowane przez p_wasak dnia 21-09-2009 21:58
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%