Witam, mam taki problem.
Dzisiaj zatarł mi się cylinder nie mam pojęcia dla czego ale mniejsza o to, odkręciłem głowice jest trochę spalonego syfu ale najgorsze jest to ze tłok przywarł do cylindra i ni cholery nie ma siły żeby go wyciągnąć. Młotkiem nie będę pukał bo uszkodzę korbowód więc moje pytanie jest takie:
Jak bezpiecznie wyciągnąć ten tłok nie uszkadzając połowy silnika?
No to tłok ci spuchł A wyjąłeś silnik od ramy czy nie?? Wyjmij i pociągnij cały cylinder do siebie i musi pójść;D A jak będzie kompletnie uparty to weź jakiś pręt z gumą na końcu i wal nic się nie stanie jak będziesz to robił z wyczuciem
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach