Elo
Przy przeróbce techa na gaźnik pojawił się malutki problem, a tym problemem jest to, że po wsadzeniu oryginalnego króćca z katany do mojego techa gaźnik jest pod "ukosem", przez co jest problem z przykręceniem go do filtra powietrza. I tu mam pytanie. Wyczytałem tu na forum że Króciec z techa ma pasować na gaźnik za pomocą jakiejś nasadki...? Może ktoś spróbować to wyjaśnić?
z góry dzięki
pozdr.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
kit montażowy gaźników dellorto, jak przerabiasz na gaźnik i wkładasz "mój" króciec to spróbuj z filtrem od Katany na gaźniku. Co do tego kitu montażowego to jest on niskiej jakości
Z filtrem jakoś sobie poradziłem, jak narazie... A co myślicie o takim pomyśle, żeby odciąć kawałek(od strony gaźnika) od króćca gaźnikowego i wsadzić go do tego króćca z techa? Pytam ponieważ mam nową teorię, nie wiem czy słuszną. Przez to że gaźnik w techu jest pod ukosem (nie tak jak w wersji gaźnikowej) pływak daje nie tak jak powinien paliwo, przez co słychać przy wyższych obrotach jak nie równo pracuje, i także nie da się wyregulować, chodź by nie wiem co... Ma to jakiś sens?
a no i osiągi... spadek o 10km/h :/
Edytowane przez x1x1x1 dnia 15-08-2009 16:03
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
Sory za duala, ale póki co nie dostałem odpowiedzi...
Ponawiam więc najbardziej nurtujące mnie pytanie, czy przez to że gaźnik jest pod ukosem może to być niezdrowe dla skuta? (czyt. słabe osiągi)
Edytowane przez x1x1x1 dnia 17-08-2009 12:27
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm