Ostatnio miałem nie miłą przygodę gdy jechalem nagle skuter dostał strasznego muła i coś strzeliło myślałem że coś z gaźnikiem sie pie**** ale to był jednak cylek Otóż mam cylinder Polini Sport 70cc i gdy rozebrałem cylinder zopatrzyłem że mam rozwalony tłok (jest on pęknięty u góry) niedługo bedę zamawiał tłok ale chciałem sie was zapytać czy trzeba zrobic szlif cylindra.Wydaje mi sie że cylinder w środku jest cały ale nie wiem czy to tak zostawić Wypowiadajcie się na ten temat!!! z góry dzieki
Na fotce dokładnie nie zobaczysz czy ma ryski czy nie ... Najlepiej to zapytaj kogoś kto się zna, niech zobaczy ten cylinder jak wygląda w środku ;P podjedź do jakiegoś mechanika, bo nikt z nas nie wie jak dokładnie wygląda cylinder
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
nie widać zbytnio niczego na tych fotkach przejedz palcem po ściankach cycka i zobacz czy są głębokie rysy jeśli będą bardzo niewielkie i powierzchowne to myślę ze nic by się nie stało jakbyś go nie dawał do szlifu