Sprężynki?
|
sobiur1 |
Dodany dnia 22-04-2009 15:59
|
Coś wiem
Postów: 155
Data rejestracji: 23.04.08
Pomógł: 0 Skąd: STP
Status upomnienia:
|
Czy jak założę do mojego tunu sprężynki czerwone to (są RMS lub Hebo) stanie się coś?? Bo kiedyś jak założyłem na cylku polini to pojeździłem trochę i mi pękł tłok czy to morze być przyczyną??
Edytowane przez sobiur1 dnia 22-04-2009 16:00
TUN SILNIKA:
Cylinder Malossi 70cc
Wał korbowy Top Racing STD
Wydech IXIL Racing CHROM
Gaźnik Arreche 17,5mm
Króciec ssący 19mm
Zawór Malossi
Filtr powietrza Revo S-Type, czarny
Pasek Polini Race
Sprzęgło Tec Evo Racing; czerwone sprężynki
Wariator Hebo Next Generation-rolki 4,0g
Przełożenia sportowe top racing
OPTYKA:
Dźwignie hamulców Carbon
Manetki z gąbką Carbon
Stopka boczna
Białe Fele
Polerowana pokrywa silnika
Nadkole
Badlook
I dużo innych rzeczy
KATANA Sprzedana |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 22-04-2009 16:46
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Tłok ci raczej przez to nie pękł bo ja jeżdżę na czerwonych na seri i mi nic nie pęka Do seri sprzęgła wchodzą hebo...
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 22-04-2009 16:56
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
własnie daniez,wytłumacz mi jakie są różnice pomiędzy czerwonymi a seryjnymi. szybciej sprzęgło łapie?
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
sobiur1 |
Dodany dnia 22-04-2009 17:27
|
Coś wiem
Postów: 155
Data rejestracji: 23.04.08
Pomógł: 0 Skąd: STP
Status upomnienia:
|
jak są twardsze sprężynki to trzeba większych obrotów żeby sprzęgło załapało
TUN SILNIKA:
Cylinder Malossi 70cc
Wał korbowy Top Racing STD
Wydech IXIL Racing CHROM
Gaźnik Arreche 17,5mm
Króciec ssący 19mm
Zawór Malossi
Filtr powietrza Revo S-Type, czarny
Pasek Polini Race
Sprzęgło Tec Evo Racing; czerwone sprężynki
Wariator Hebo Next Generation-rolki 4,0g
Przełożenia sportowe top racing
OPTYKA:
Dźwignie hamulców Carbon
Manetki z gąbką Carbon
Stopka boczna
Białe Fele
Polerowana pokrywa silnika
Nadkole
Badlook
I dużo innych rzeczy
KATANA Sprzedana |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 22-04-2009 18:05
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Na seri sprężynkach to wystarczy żeby pasek ledwo co zaczą się wzbierac a już masz start ale za to jak masz coś więcej wsadzone to ta moc moze się nie przekładać na osiągi bo pasek się może kręcić bardzo szybko a te łapy będą się ślizgać...a czerwone...pasek musi już trochę wejść żeby w ogóle coś zaczęło trybić. Tu może być taki kop jak u mnie bo nie mam tak dobrego tuna żeby czerwone wsadzić...ale mi to styka To czysta fizyka
Edytowane przez Daniez dnia 22-04-2009 18:07
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 22-04-2009 18:18
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
czyli zależy to od obrotów sinika.. więc polepsza przyspieszenie na początku
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 22-04-2009 21:09
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Ale za to strasznie szybko ździera sprzęgło po około powiedzmy 3 miesiącach ostrej jazdy(cztraj zrywy itp.) z najtwardszymi sprężynkami ze sprzęgła prawie nic nie zostało, jak założyłem spowrotem oryginalne sprężyny to prawie nie chce ruszać, wyje a nie jedzie xD
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
ptysiex |
Dodany dnia 23-04-2009 07:49
|
Stały bywalec
Postów: 466
Data rejestracji: 15.04.08
Pomógł: 3 Skąd: Lublin
Status upomnienia:
|
To tak jak u mnie trzeba dać w [cenzura]e na max żeby ruszył. Możliwe że dlatego że mam sprzegło sportowe full tun czerwone sprzynki i centralna seria? |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 23-04-2009 10:24
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
ptysiex, do twojego tuna to sprężyna powinna być conajmniej +50%
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 23-04-2009 11:16
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
czyli jakbym chciał palić gume to najlepiej na seryjnych sprezynkach??
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 23-04-2009 12:59
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
lepiej na twardszych bo ma łatwiej i więcej dymu będzie
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 23-04-2009 13:03
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
NO też tak myślę jak sprzęgło załapie na wyższych obrotach to koło będzie łatwiej się ślizgać.
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 23-04-2009 13:33
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
no o to mi właśnie chodziło thnx
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|