Cilinder do AC
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 08:14
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Witam. Niedługo wakacje no powiedzmy jeszcze troche. I mam dylemat katanka sie trche sypie. 20 tyś zrobione. Chciałbym wymienić Cylinder. Wydech.Gaźnik,Wario ,Pasek,Przełożenia TR. Pierwszy dylemat to cylinder mysle cały czas nad wyborem .
Polini Sport - Podobno ma bardzo dobrą wytrzymałość jeździ was wielu na nich możecie coś o nim powiedzieć ?
Arisal Sport - Jest to aluminium , tani i nie wiem jak z wytrzymałością czy da rade po dobrym dotarciu i bez katowania (palenie gumy , stunt) ?
Metrakit Hand Made - Jest to żeliwy ale czy moc jest dobra ? ma go ktoś ?
Myśle też nad kupnem 50 sportowej.
Metrakit MK Series 50cc - Nic o nim nie wiem tyle co z mielocha. Cylinder Metrakit MK Series 50cc
Piorytetem jest wytrzymałość dobra cena i dość Dobre osiągi
Nie chce zmieniać wału tylko łożysko.
To teraz wydech.
Moje typy to:
LV ZX
Tecnigas Next - R
Laser x-pro
Hebo NP
Tutaj najmocniejszy będzie laser ale dość trudno go dostać chciałbym zdobyć wydech do 300 zł
Gaźnik będzie to jakaś używka 17,5 Arache.
Wario typuje na Polini SC , Hebo NG. Ostatecznie Top Racing żeby zaoszczędzić.
Pasek - Oczywiście Polini Sport.
Prosze powiedzieć czy taki Setup mniej więcej jest Realny ? i czy będzie sie dobrze sprawował . Chodzi o ty czy podzespoły będą w miare dobrze z soba grały.
Jeszcze pierdoły to wieksza dysza około 80 do seryjnego gaziora 70 do 17,5 . Świeca NGK. Może stożek.
Edytowane przez Pietras dnia 10-04-2009 08:19 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 10-04-2009 09:03
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Jak bym ja miał brać to tylko 70ccm...polini dobry i jak coś to szlifa se walisz i już. Wydech najlepszy był by laser ale trochę mało kasy mas na niego...myślę ze hebo jakoś wypatrzysz...wario bierz hebo jak chcesz tak jeździć na luzie i szybko. Bo jak bardziej stunt czy coś to bierz polini... ze zgraniem to się nie martw...wszystko da się zrobić
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 09:06
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
No troche już miogarnołeś . Teraz do tego dobre łożsyko . |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 10-04-2009 09:34
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Łożyska SKF teflonowe, dostajesz je razem z simeringami i po kłopocie.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 09:35
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Możesz baziu dać linka albo wymiary łożyska najlepiej na mielochu bo będe tam zamawiał. |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 10-04-2009 09:39
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
http://sklep.miel...b484a9871c
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 09:45
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
No troche drogie poszukam w mechanicznych bo za te same można taniej kupić . Do tego jeszcze Igiełkowe jakie polecacie ?
@Co powiecie na te http://allegro.pl...orini.html Wiem że to nie SFK ale prawie 3 razy tansze
Edytowane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:51 |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 10-04-2009 09:52
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Igiełkowych nie ma tanich i dobrych jak chcesz mieć dobre to musisz wybulić. Poza tym rozmiar musisz mieć odpowiedni. Najlepiej zmierz stare ile ma.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 09:53
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Jeszcze zostaje opcja zakupu całego wału np. TR 450 zł Około chyba że za taką kase coś lepszego sie kupi ? W tym TR mam juz igiełkowe |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 10-04-2009 10:46
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Na Cylek Sport Wał Jest Bez Sensu Zmieniać :-) A Do Polini Sport Spokojnie Łożysko Igiełkowe Polini Evolution za 49zł Wystarczy.
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 10-04-2009 13:42
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Airsal Sport 50ccm
Cylinder tuningowy z przeznaczeniem do codziennej eksploatacji. Zestaw aluminiowy cylinder pojemności 50ccm pokryty specjalną powłoką stopu Nicalisu wraz z tłokiem dwupierścieniowym zapewniającym długą i bezproblemową eksploatację osiągają realną moc w granicach od 7KM do 8,5KM przy kompletnym zestawie tuningowym oraz profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – 10500obr/min, – dzi?ki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
Airsal Sport 50ccm może zostać założony do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika (m.in. zwiększenie dyszy głównej) i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – odpowiednim jest 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatnią z części, kt?óe proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną - Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.
Okres docierania dla „aluminiowego” Sport’a wynosi jedynie 250-300km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Airsal Sport 50ccm jest świetną ofertą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu osiągów w swoim miejskim sqterze możliwie małym kosztem oraz bez znaczącego narażania układu korbowego na wysilenie. Materiał, z jakiego został wykonany pozwala lepiej oddawać ciepło do otoczenia, a dwupierścieniowy tłok to również gwarancja bezawaryjnej eksploatacji. Przekonaj się – zaufaj marce Airsal!
Opis pochodzi ze strony: sqtery.com
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 10-04-2009 13:48
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
No z tego co widze świetny . Ale gdzie znajde 50 bo na mielochu stoi 70 bez głowicy za 290 zł |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-04-2009 12:36
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Temat dalej nie rozwiazany. |
|
|