Jak zdjąć blokade z wariatora? POMOCY! ! !
|
Smaku |
Dodany dnia 22-04-2007 15:02
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam!
Chciałem sie dowiedzieć jak zdjąć blokade z wario jak wygląda i jak sie do niej dostać? Byłbym wdzięczny gdyby jakieś foty i bardzo, bardzo szczegółowa instrukcja. Ile by mi potym jechała jeżeli teraz ma wszytskie blokady niejest po żadnym tunie i leci 63/5 z górki?:confused::smilewinkgrin: |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 22-04-2007 20:07
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
mi na blokadzie 60 a po zdjeciu nawet 70 dochodzi i mam tylko z waria zdjetą!! musisz odkrecic pokrywe i potem na 17 klucz tą nakretkie z waria wyjmujesz wario imusisz skrócic tulejkie np na szlifierce bo ta tulejka jest za długa!! a jak odkrecic wario?? wkładasz jakis klucz w zebatkie tą przy rozruszniku i mozesz odkrecac. najlepiej nasadowym |
|
|
|
Bambus |
Dodany dnia 22-04-2007 20:50
|
Doradca
Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
tomek kr sa inne tez sposoby odkrecania wario miedzy innymi pneumatem lub masz chyba 32 okrągł i 17 nasadowke 32 trzym,asz nakretke a grzechotka nasadowka 17 odkrecasz srube. kurde ale jak skroce ta tulejke to wtedy ten wentylator bedzie luzny..mi ktos kiedys powiedzial ze blokada waria jest ta no obejmka ktora trzyma nie wiem jak to napisac trzyma ten elemnt ktory trzyma rolki na miejscu i go trzeba odkrecic. o ile skrocic ta tulejke ? |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 23-04-2007 07:25
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Właśnie a o ile skrócić te tulejke?:confused: |
|
|
|
Fazi |
Dodany dnia 23-04-2007 08:42
|
Stały bywalec
Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
"To nie można powiedziec jaka ma byc , to trzeba doszlifowywać i patrzeć jak będzie. Jezeli ją za mocno skrócisz pasek wejdzie za wysoko i jest groźba ze może on spaść i narobisz szkód. najpierw zobacz na jaką wysokośc podchodzi ci pasek w wario , następnie skróć nieznacznie ( bardzo mało) tulejkę , zaznacz kreskę przez cały wario , przejedz sie i zobacz jaka jest różnica. Jezeli stwierdzisz ze pasek jest dostatecznie wysoko i nie groźi mu spadnięcie zakończ działanie a jezeli nie , szlifuj po kawałku dalej . Pamiętaj aby nie przedobrzyć [Smile-Wink-Grin] Ps. Kreske najlepiej MARKEREM od góry do dołu" - to moje słowa z tematu BLOKADY
049 |
|
|
|
hefaistos |
Dodany dnia 23-04-2007 10:07
|
Nowy
Postów: 27
Data rejestracji: 14.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wyjeie samej blokady dało mi predkość w graniah 80km/h ! może niewyobrażąlne ale tak było. proponuję raczej nie szlifowa tej podkładki bo na niej chodzi pasek a jak coś sie wam omsknie na szlifiere to prawdopodobnie pasek sie zwali. ja też myślałem zeby zrobić jaky połowe tej blokady żeby nie traiłna przyspiesznieu a prędkość była około 70km/h ale takie żezy to lepiej robić na tokarce i dać komuś kto wie jak to zrobić
tutaj film jak wymieni rolki ale w 3.30min gość pokazuje blokade waria!
http://video.google.pl/videoplay?docid=6016513726382061694&q=aprilia+sr50
Edytowane przez hefaistos dnia 23-04-2007 10:11 |
|
|
|
B166ER |
Dodany dnia 23-04-2007 14:58
|
Nowy
Postów: 24
Data rejestracji: 12.03.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a jak kupie sportowe wario, to mam nadzieje ze ta tulejka tez bedzie juz spoko i wystarczytylko wymienic.??? czy tez trzeba cos kombinowac?? |
|
|
|
hefaistos |
Dodany dnia 23-04-2007 15:50
|
Nowy
Postów: 27
Data rejestracji: 14.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
swoją drogą jak sie dobrze zastanowić to moim zadsniem nie ma sensu kupować sport waria. blokada bardz odużo da a kaske można wyłoży na cylka. |
|
|
|
CzopAss |
Dodany dnia 23-04-2007 18:22
|
Doradca
Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Sport wario nie polega no różnicy między długością tuleji Dołu po których chodzą rolki są nastawione pod innym kątem, same wario też. I spalanie też zmniejsz o ok. 0.5l/100km. Co wy mówicie żeby tuleje skrócić?... Przecież zdejmuje się tylko tuleje i już:yes: |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 23-04-2007 19:25
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
To co ja mam w końcu zrobić wyjąć tą tuleje czy skrócic?:confused: |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 23-04-2007 20:20
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
musisz ja skrucic!! jak ją wyjmiesz to wtedyluzy bedą!! a o ile to zrob tak: włuz tulejkie i ją do samego konca wcisnij w wario. oczywiscie wario zdjete!! i tyle ile ci tej tulejki wystaje to do tąd skróc!! |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 23-04-2007 20:26
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a CZOPASS mówi co innego |
|
|
|
hefaistos |
Dodany dnia 23-04-2007 20:29
|
Nowy
Postów: 27
Data rejestracji: 14.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
nie bedzie luzów jak wyjmiesz a jak już to tylko pozorne. po skręeniu wszystko sie siebie trzyma. |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 23-04-2007 20:33
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja w końcu niewiem najlepiej pujde do komisu i mi zdejmą. Każdy z was mówi co innego. Jeszcze raz: Jak zdjąć blokade z waria? Zdjąć całokowicie tuleje czy ją przyciąć?:confused::upset: |
|
|
|
cineklab |
Dodany dnia 01-05-2007 22:40
|
Początkujący
Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja mam zdjętą od 1200km a tera przejechane 4950 i nic z paskiem sie nie dzieje...tuleje zdjąłem i mam katane AY
z 03' nowy design |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 04-05-2007 19:29
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ok, dziex za odpowiedzi. I tak lepiej pojade z tym do serwisu.:yes: |
|
|
|
CzopAss |
Dodany dnia 08-05-2007 10:47
|
Doradca
Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Ja pier*****e nie tuleje co wchodzi na wał tylko ten pierścień co wchodzi na tą tuleje!! Przecież!! pzdr |
|
|
|
Bambus |
Dodany dnia 09-05-2007 07:15
|
Doradca
Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ej koledzy w seryjnym wario jest taka obraczka z tylu waria i ja aj odkrecilem i osiagi mi sie troche poprawily o jakies 5 km/h w v-maxie i troche lepsze przyspieszenie. Ale jaki jest sens przycinania tulejki ? co to da ? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 20-07-2009 10:41
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Błahahahahaha xD Ciebie chyba równo pogięło odkopywać taki bez sensowny dziecinny temat z 2 lat!!!!
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|